- Waarderingsscore
- 190
- Punten
- 63
Afwachten maar of het een goed resultaat geeft.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Brak? Memtest bestaat al jaren, nog langer dan XP en is een bekend en goed testprogramma.dus brakke programma'tjes van derden zou ik zeker niet aanraden.
BT dat klopt wel, maar tegenwoordig zijn er vage websites die een één of andere misselijke code in het programma slipstreamen die malware en andere nare zaken op je pc installeren tijdens de installatie van het hoofdprogramma.Sites als 'softonic' bijvoorbeeld..Black Tiger zei:Brak? Memtest bestaat al jaren, nog langer dan XP en is een bekend en goed testprogramma.dus brakke programma'tjes van derden zou ik zeker niet aanraden.
Vind het wel verbazingwekkend dat jij als pc deskundige zo'n proggie als memtest brak noemt en ook nog eens de voorkeur geeft aan iets van Microsoft, een bedrijf wat niet bepaald als het betrouwbaarst bekend staat.
Ben benieuwd wat broncontrole aan geeft.
Ik kan me daar bij aansluiten wat jij hier schrijft @drz.drz zei:BT dat klopt wel, maar tegenwoordig zijn er vage websites die een één of andere misselijke code in het programma slipstreamen die malware en andere nare zaken op je pc installeren tijdens de installatie van het hoofdprogramma.
Sites als 'softonic' bijvoorbeeld..
Het is tegenwoordig erg moeilijk te herleiden of een programma "zuiver" is, aangezien het vaak zo is dat het programma op de ene downloadsite iets groter is dan op de andere.
Het is erg oppassen.
Misschien een 'user-swap' ?freggel1 zei:Memtest gedaan intussen via de zoekfunctie, en geen problemen gevonden.
En hoe is het gegaan toen je VLC gebruikte?freggel1 zei:Memtest gedaan intussen via de zoekfunctie, en geen problemen gevonden.
Dit ben ik niet met je eens. Natuurlijk moet je opletten waar je een programma vandaan haalt maar zo moeilijk is dat voor mensen als ons niet. Over het algemeen is de site van de maker van een programma relatief eenvoudig te vinden en als je het daar downloadt loop je het minste risico op rommel die sites als Softonic er in gaan duwen.Het is tegenwoordig erg moeilijk te herleiden of een programma "zuiver" is,
Nee tot nu toe nog niet Black Tiger, de pc staat heel de middag al feilloos te spelen via VLC.Black Tiger zei:@Freggel1: Ook al eens een andere soundkaart geprobeerd?