Verzendmethodes via Aliexpress, maar vooral Postnl!

@Multispeed,
Sao Paulo met zo'n 14 miljoen inwoners en daar gaat dan een pakketje naar toe wat weer naar Nederland moet?
O posto no Brasil s? d? problemas, mas ? melhor do que o que era antes, eu estou falando de anos atr?s. ;)

Via Sao Paulo, ik hoop het want het zijn EU stekkers.

Jij weet waarschijnlijk ook dat ze in Brazili? afwijkende
stekkers hebben.

Zo goed is mijn Portugees nu niet meer maar het is natuurlijk
een onwijs groot land logisch dat in buitengebieden de
postbezorging lang duurt en soms niet lukt.
Het zal in de loop der jaren ongetwijfeld verbeterd zijn.

Voor die afwijkende stekkers zijn er adapters te krijgen zowel hier als daar en anders knip. :)
Alleen weet ik dat veel elektronische apparatuur vanuit hier daar naar toe is gebracht door mensen en de stekkers toen zijn veranderd maar de aarde nooit is aangesloten?
Ik ken een geval dat een frituurpan onder stroom stond en diegene die hem oppakte gooide door de schok de hete olieover zich heen.

Er was een periode dat de postbezorging in Brazili? beter was dan hier het geval was. Maar iets importeren uit een ander land naar Brazili? toe is echt duur. Wat dat betreft kan je hier nog spreken over een redelijke betaalbare handel met China.

Oh op de site van Aliexpress.... hmmz... ik kan daar geen "tracking" vinden op de site.
Zelfs niet als ik bij "my orders" kijk. Maar ik zal wel verkeerd kijken, waar precies zie jij dat "tracking" staan?

Black Tiger zei:
Oh op de site van Aliexpress.... hmmz... ik kan daar geen "tracking" vinden op de site.
Zelfs niet als ik bij "my orders" kijk. Maar ik zal wel verkeerd kijken, waar precies zie jij dat "tracking" staan?

Bij mij staat die mogelijkheid van tracking bij de geplaatste orderbevestiging die je kan vinden in je accountmap.

@BT
Als ik mijn bestellingen of my orders aanklik,  zie ik helemaal
rechts vlak boven Confirm Goods Received "Track Order" bij het
betreffende artikel staan.
Gaat natuurlijk alleen maar als een order onderweg is of pas
bij je afgeleverd.
Wederom tegelijk met parabolica ingetypt.

Hier ook natuurlijk.
Met 2 Android boxjes en heel Europa kunnen zien
via satelliet is er geen bal! :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Wat ik heb sinds ik zoveel kan zien feitelijk niet TV kijk.
Via Kodi nog wel eens een film, b.v. voetbal haast niet.

Zou dat het ali-virus zijn? :confused:

Conclusie? 

Post.nl rap verkopen aan de zuiderburen...

freggel1 zei:
Conclusie? 

Post.nl rap verkopen aan de zuiderburen...

Want ik woon op de grens, en dan komt mijn post in ieder geval sneller door.....

-lees ik Freggel1's gedachte...
gr. George

@Parabolica en Multispeed: Thanks, gevonden. Ik had geen orders meer open staan vandaar dat ik het niet zag.
Mooie screenshot gehad van Multispeed en dan is het weer helemaal duidelijk.;)

Matpartij in Chinees restaurant , (kop van artikel in de Telegraaf, filmpje van Dumpert)

@Parabolica: wilden ze bij de Chinees je pakje niet snel genoeg geven?
Toch maar weer gebruik maken van Post.nl....  :rolleyes: gr. George

Nou @George, de bestellingen worden zo snel geleverd dat je in China eten kan bestellen en als het aankomt het ook nog eens lekker warm is. :)

???
Jammer, dat ik juist zelf bami bereid heb.... Anders had ik dit zeker gelijk uitgeprobeerd....  :biggrin:
Volgende week maar... Echter, is jouw veronderstelling ook juist rond de feestdagen...?
Koude bami pankan kan in de micro.... Maar ik weet niet, wat de kwaliteit zal zijn, als de zending enkele dagen in Sao Paulo gestaan heeft....
Ik heb kwade ervaringen in dat dorp... door volgeboekte vluchten moest ik enkele dagen in een hotel.
Eerste klas, maar toen ik wandelingetje buiten het terrein wilde gaan maken, werd dat ten zeerste afgeraden, al ging ik in korte broek en zonder geld....
Ik maakte dus gebruik van het zwembad, om mijn tijd door te komen, en wilde tussendoor een dutje doen...
Echter, ik had een kamer in een vleugel van het hotel, dat gebruikt werd voor film opnames....
Met mooie meisjes, zonder schaamte, die hijgen schijnbaar als tekst hadden moeten instuderen....
Dat zijn de langste dagen van mijn leven geweest, omdat ik geen zicht had, wanneer Lufthansa een plekje voor me vrij zou hebben....
Het hotel zat verders barstensvol, omdat er juist wat regen gevallen was, en bijv. onder viaducten 2 1/2 meter water stond. Daarom moest de bus ook ipv 7 km van en naar vliegveld ongeveer 30 km omrijden...
gr. George

Mooi verhaal George maar kon je niet meedoen aan die film als figurant eventueel onherkenbaar? :) De tijd dat je vast zit in een Hotel moet je tenslotte op een leuke manier door zien te komen.

In Brazili? verdwijnt er ook veel uit de bagage zeker op Sao Paulo maar ook in Rio de Janeiro, en het is echt niet altijd zeker dat verzonden spullen ook aankomen. Brazili? staat er ook om bekend om zijn stevige bureaucratie als je wat wil claimen omdat er wat gestolen is uit de bagage. Ik denk zelf dat handel drijven met China iets beter verloopt.

Black Tiger zei:
@Parabolica en Multispeed: Thanks, gevonden. Ik had geen orders meer open staan vandaar dat ik het niet zag.
Mooie screenshot gehad van Multispeed en dan is het weer helemaal duidelijk.;)

Weer een vraag opgelost en nu maar volop genieten van het tracken. :)

Mijn dochter heeft laatst ook kleding besteld bij aliexpress.
En er is echt geen touw aan vast te knopen, soms komt het gewoon met de pakket dienst, soms komt het net voor de pakketdienst komt met een dame in een luxe auto, en soms ligt er een briefje in de bus dat we het moeten halen op het afhaalpunt. dit alles in utrecht.
kan dus best zijn dat het per gebied verschilt.
Gr Blokker1

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan