Er komt elke dag van dit soort nieuws van TotaalTV binnen en dat haal ik elke keer weg voordat het zichtbaar wordt, net als een aantal anderen dingen. Dit is omdat er van TotaalTV enorm vaak sprake is van vermoedens en aannemingen in plaats van vaststaande feiten. Nieuws dus om nieuws te maken en niet om feiten te schrijven, dat idee krijg ik dan.
Zo wordt je ook dood gegooid met aanbiedingen die diverse providers steeds doen of extra'tjes, maar we zijn geen ISP reclame bureau dus die haal ik ook weg. Af en toe laat ik eens iets door.
En soms laat ik af en toe iets anders door.
Vergis je niet met Talpa. Ondanks dat het als zender het niet haalde hebben ze verder hun handen in meer dingen dan je denkt, en wordt ook aan het buitenland verkocht. Niet dat het mijn soort programma's zijn voor het meest, maar smaken verschillen.
Om terug on topic te komen....
Ik ben eens wat cijfertjes gaan opzoeken van Viaplay:
Dat ziet er bepaald niet goed uit, zeer verlieslijdend ook al gaat het om geschatte gegevens. Misschien snel aandelen Viaplay kopen. Want 6,060 kronen is € 0,53 voor 1 aandeel.
Dus voor € 9,54 heb je 18 aandelen. Moet je wel de hoop hebben dat het nog goed gaat komen en dat ziet er niet naar uit aangezien er in januari weer naar gekeken gaat worden gezien de grote verliezen die nu geleden worden.
Om een nog duidelijker inzicht te geven...:
Op de avond van 24 oktober was een
aandeel Viaplay nog 24,54
euro waard. De volgende ochtend op het dieptepunt nog maar 17,06
euro. Aldus ewmagazine. En nu dus nog maar 53 cent.
Schijnt bij het ter beurs gaan € 50 euro te zijn geweest.
Als ik geld zat het zette ik 'n 50 euro in en kocht ik 100 aandelen. Als het dan nog eens naar 1,50 zou gaan maak je toch weer een leuke winst.
De vraag is of dat nog gaat gebeuren. Schijnt dat er toch biedingen op F1 gaan komen begin komend jaar.