B
blokr
Ge?nstalleerd en laatste update erbij gezet, ik hoop dat dit voldoende is!? Iemand nog meer tips?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Da's fijn, dan is dat ook opgelost want in mijn testtijd kon hij de dingen die ik noemde absoluut niet, als ze aan te vinken waren had ik dat wel gedaan.avg heeft verscheidene opties, ook die je hier noemt ook dat deze niet direct bestanden verwijderd, alleen moet je wel die optie 'aanvinken'
Originally posted by blokr
Hoewel ik zeer tevreden ben over AVG wil ik toch het volgende melden: de boy's van AVG kunnen kennelijk zien als je aan keysharing doet! Gisteren kreeg ik die melding in een ventsertje gepresenteerd en prompt deed AVG 7.0 niets meer. Enige optie was deinstalleren en de Free Edition (6.0) terug plaatsen.
Nee dankje. Het is me bekend en zelfs dan kost verlengen dacht ik iets van 30 dollar.Je kunt ook gewoon bij dezelfde, lekker werkende versie blijven, en ieder jaar online het abo verlengen tegen een veel lagere prijs dan wat je voor het 'nieuwe en betere' pakket betaalt in de winkel.
Originally posted by Rolo
" elke keer weer een pokkewerk om de hele registry leeg te halen van Symantec en Norton alleen om te zorgen dat ie weer een jaar loopt."
Rolo