- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 69
Is een goede spy/adware remover wel gemaakt voor deze klus of is de virusscanner die je gebruikt daar beter voor te gebruiken. In ieder geval zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik heb kort geleden geprobeerd om mijn systeem eens grondig door te spoelen en te kijken wat voor troep ik allemaal er nog op heb staan.
Het volgende kwam ik tegen:
Als eerst het antivirus prg Symantec Cooperate edition gestart en zo ingesteld dat er ook eventuele spy/adware gevonden kan worden.
Wat vind mijn virus scanner '' Adware/Istbar " genaamd.
Mijn spy/adware scanner Webroot Spy sweeper vond deze niet wel " Gator (main)"
En Microsoft Antiespyware vond helemaal niks.
Ook liet ik The Cleaner eens zoeken naar trojans en deze vond " Bancos " welke bekend staat als adware.
Als ik het zo zie moet ik mijn trojan zoeker en virus scanner gebruiken om adware te vinden, en mijn spy/adware psg misschien wel om virussen op te zoeken ??
Dit is toch wel vreemd. Of is er een verklaring voor te geven..
Ik heb kort geleden geprobeerd om mijn systeem eens grondig door te spoelen en te kijken wat voor troep ik allemaal er nog op heb staan.
Het volgende kwam ik tegen:
Als eerst het antivirus prg Symantec Cooperate edition gestart en zo ingesteld dat er ook eventuele spy/adware gevonden kan worden.
Wat vind mijn virus scanner '' Adware/Istbar " genaamd.
Mijn spy/adware scanner Webroot Spy sweeper vond deze niet wel " Gator (main)"
En Microsoft Antiespyware vond helemaal niks.
Ook liet ik The Cleaner eens zoeken naar trojans en deze vond " Bancos " welke bekend staat als adware.
Als ik het zo zie moet ik mijn trojan zoeker en virus scanner gebruiken om adware te vinden, en mijn spy/adware psg misschien wel om virussen op te zoeken ??
Dit is toch wel vreemd. Of is er een verklaring voor te geven..