visiosat Bisateliet G2 naar G4

Roberto

Active member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
62
Hallo,

Ik heb een visiosat G2 [bi satelite] voor astra en hotbird en wil naar G4 quadro voor astra1,2,3 en Hotbird, de switch heb ik al kan ik volstaan met een andere kop op de visiosat of de hele dish vervangen?

groeten Roberto

Goh, toch handig een satboer in de buurt, ik heb alles al binnen en nu nog ff het dak op.

Neem aan dat je van je satboer alleen een nieuwe lnb houder hebt gekregen die je zo op je bestaande schotel kunt monteren?

Ja dat klopt, Ik ga morgen [zaterdag] ff het dak op om eea erop te schroeven, eerst ff mijn val-harnas opzoeken en mijn knieen spalken tegen het knikken :)

Hoi,

Heb je ook smalle aangepaste alps Lnb s ervoor, andere lnb s zullen waarschijnlijk niet gaan passen, je koppen komen namelijk heel discht op elkaar te zitten.

Heb zelf ook een visiosat naar G4 gemaakt en liep daartegen aan!

Groet

Hoi,

Ik heb 2 alpsen voor de 19.2 en de 23.5 en 2 bestaande inverto,s voor 13 en 28.5 en ik hoop dat dat werkt.

Anders moet ik er nog 2 halen

Het werkt en ik heb op alle satelieten beeld, moest alleen de hoek van de hele schotel een klein tikkie laten zakken, ff richten op 19.2 en de rest op hoogte stellen en voila beeld.

Groeten van Roberto

Heeee,

Gelukt dus, van harte en heel veel kijkplezier :)

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan