M
MARHIL
Feit is inderdaad dat sinds prov. 0012, met de erbij horende keys, in mijn kaart zit, de voetbaluitzendingen op kiosk niet meer op zwart gaan als ik eerst de ASTON heb laten initialiseren op een voetbalkanaal. Voordien kwam ik met mijn Humax en Aston 1.05 niet verder dan een knipperend beeld zonder geluid met enkel prov. 0004 en 0009 in de kaart. Vragen die dan bij mij opkomen zijn:
Worden de voetbaluitzendingen niet over prov. 0004 en 0009 uitgezonden? of
worden de voetbaluitzendingen in een soort superencryptie met gebruik van 2 keys over provider 0004 of 0009 uitgezonden en heeft de combinatie Humax-ASTON daar moeite mee. Ik heb namelijk vroeger reeds verschillende malen gelezen dat de originele secaboxen, voor de codes van prov. 0012 bekend waren, geen moeite hadden met de KIOSK-voetbalkanalen. Als dat waar is dan vervalt mijn eerste vraag en zou de tweede optie (cfr. superencryptie) aannemelijk worden.
Iemand enig idee?
Marhil.
Worden de voetbaluitzendingen niet over prov. 0004 en 0009 uitgezonden? of
worden de voetbaluitzendingen in een soort superencryptie met gebruik van 2 keys over provider 0004 of 0009 uitgezonden en heeft de combinatie Humax-ASTON daar moeite mee. Ik heb namelijk vroeger reeds verschillende malen gelezen dat de originele secaboxen, voor de codes van prov. 0012 bekend waren, geen moeite hadden met de KIOSK-voetbalkanalen. Als dat waar is dan vervalt mijn eerste vraag en zou de tweede optie (cfr. superencryptie) aannemelijk worden.
Iemand enig idee?
Marhil.