Volgens mij is dit toch een typefout, want een 6,5 gig HD zat standaard in een xbox en ga je echt niet gebruiken als je 2 gig geheugen en zo'n mooie processor hebt.
Waterkoeler? Leuk maar wel duurder. Sjeeesss.... 3 terra aan HD ruimte, phuuuu... je bent nogal wat van plan, wat ga je doen? Filmbewerking of zware fotobewerking?
Of wil je gewoon effe de komende 5 a 7 jaar geen nieuwe pc meer kopen?
Zit er in elk geval zeker niet slecht uit. Let wel op met die dubbele Gforce kaarten. Men zegt dat het SLI gebeuren super is, maar de ervaring is er ook dat dit lang niet bij alle kaarten ook iets teweeg brengt.
Vriend van me had een paar peperdure kaarten (een of twee jaar geleden) om Farcry mee te spelen. Tenminste ik dacht dat het Farcry was. En het bleek dat er weinig meer snelheid was, daarentegen moest na het spelen die sli er vanaf anders kwamen er problemen met andere programma's die dat niet begrepen.
Maar ik neem aan dat je jezelf wel georienteerd hebt over de kwaliteit en de werking van twee van die kaarten naast elkaar.
Overigens.... als het allemaal te moeilijk en ingewikkeld is en teveel water gaat kosten, of te snel is of wat dan ook, kun je hem gerust ruilen met een Pentium 4 3,4 Ghz met in totaal 1,5 terra HD en 2 gig geheugen en Gforce 9500 GT hoor, daar wil ik niet moeilijk over doen.