- Waarderingsscore
- 796
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 74
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Dat doe ik niet, maar ik heb jarenlang ftp en camera's via portforwarding al. Een niet al te kort en niet gemakkelijk wachtwoord doen ook wel wonderen.Onderschat de bruteforce methode niet
Kijk op dit moment maar eens in de logfile van jouw modem.Hoe grpot is de kans dat kwaadwilligen bij mij willen snuffelen?
En dan zul je zien dat het hoofdzakelijk acties zijn van scriptkiddies die niet echt weten waar ze mee bezig zijn.Kijk op dit moment maar eens in de logfile van jouw modem.
De kans dat hackers pogingen gaan ondernemen. Of gebruik maken van lekken als ze er zijn. Ik ben nog aan het wachten tot ze mijn deurbel eens gaan hacken want dat is dus zo'n slim apparaat, net zoals een paar stopcontacten. Maar we zijn nu al een jaartje of 2 verder en nog 0.want de kans dat het gebruikt gaat worden door hackers is 100% !!!!
Zo'n camera heb ik ook en dat gebruik ik ook niet. Dat wil echter niet zeggen dat de Chinees die camera niet toch kan benaderen. Of je moet echt een firewall hebben die alle uitgaand verkeer blokkeert, want die zetten zelf wel een poort naar buiten open.Met name de camera's willen dat ik via een cloud inlog
Zouden we eens moeten testen, volgens mij had ik er met W7 ook geen problemen mee om er gewoon in te komen.Maar, eigenlijk weet ik niet hoe dat nu zit.
Oh, dat kan dus tegenwoordig weer.Overigens had ik laatst een Windows 10 installatie, gewoon standaard maar wel lokaal account en bij wachtwoord kon ik gewoon kiezen voor "overslaan"