freggel, eindelijk dat word tijd he, dat ze in Belgie Nederlands beginnen te denken.
Ik als Belg ben echt verbaasd, hierover heb ik tot nu toe nog nergens van gehoord, niks in de media, niks alleen maar over belgacom tv en telenet.
Ik heb 3 jaar geleden een kabelaansluiting gevraagd bij telenet voor een tv-aansluiting maar ik ging op mijn gat zitten toen ik de prijs hoorde over deze aansluiting.
Telenet vroeg maar liefst 25?/lopende meter voor de kabel te leggen, pas op deze kabel was dan nog bovengronds, en in totaal moest ik 500 meter kabel leggen, zodus, ....... ring ring die zijn gek bij telenet!
Nu door belgacom tv die op de markt is gekomen sprong ik een gat in de lucht, want ik heb een telefoonverbinding van belgacom en alsook de ADSL verbinding die hiervoor nodig is.
Natuurlijk had ik direct een aanvraag in gediend, maar zoals bij zoveel mensen in vlaanderen is belgacom tv nog niet overal te ontvangen, bij mij zou deze aansluiting pas in februari mogelijk zijn.
Nu ik zie dat er via satellite binnenkort alle belgische kanalen erop komen, dan kan ik beter voor vlaanderen digitaal gaan, veel goedkoper en minder mezeri.
Freggel, bedankt, dat is echt goed nieuws, ongelooflijk, ik laat zeker nog iets weten, ik heb alvast contact gezocht met digitaal vlaanderen, naar het schijnt vanaf januari 06 gaan ze van start.
groetjes,
dedoele