vu solo ontvanger hoe flashen?

alvast allemaal bedankt,

oke terug de bootloader kunnen installeren maar daarna wanneer ik een firmware installeer gaat alles goed tot het einde en dan blijft het groene lampje knipperen en doet het niks meer.

zal straks eens via de achterkant de fw erop zetten misschien dat dit werkt

---------- Post added 24-10-2012 at 21:57 ----------

nog een ander vraagje hoe krijg ik een nieuwe settingslijst in de vu (mijn andere wel)

ik heb de nieuwe gedownload maar krijg deze er niet in (ik heb er blackhole opstaan)

---------- Post added 24-10-2012 at 22:01 ----------

net via de achterkant geprobeerd weer niks ik word gek.....

Ik lees dat je in België woont, maar waar ergens in België? Want ik zit hier aan de grens bij Hazeldonk, en misschien dat ik samen met jou wel eens met jou kan kijken met iemand die vlak bij mij woont?

@Naco, dat is iets meer dan een half uur bij mij vandaan!

Ik zal eens een pm gaan sturen naar een maat van mij, misschien dat hij even tijd kan maken om samen hier eens naar dat ding van jou te kijken, maar dan moet je wel even dat ritje maken. ;)

Ik laat het wel even horen.

Laatst bewerkt door een moderator:
nog een ander vraagje hoe krijg ik een nieuwe settingslijst in de vu (mijn andere wel)
Met Dreamset of DreamboxEdit. Hetzelfde als met de Dreambox. Zie ook onze handleidingen sectie.

oke net gedaan, echter mijn probleempje blijft bestaan ik heb geen favorieten meer grrr volgens mij heb ik klonen want niks werkt precies

@Naco, de favorieten kun je gewoon zelf maken via de afstandsbediening... ;)

Of nog makkelijker.... ook met DreamboxEdit (en vermoedelijk ook Dreamset) kun je favorieten aanmaken, tenminste... als je daarmee boeketten bedoeld.

Het kan zijn dat als je er een lijst in plaatst, je even de ontvanger nieuw moet starten en/of even opnieuw naar het begin van je zenderlijst of favorieten moet (bij OpenPli normaliter zenderlijst nemen en dan blauwe knop drukken), om ze weer even te selecteren.

nope ik kan wel zenders selecteren maar geen favorieten aanmaken

bye the way de vu doet nog steeds niks

Je kunt voor de zekerheid nog eens op het OpenPli forum navragen, misschien dat zij nog wat tips hebben voor het weer aan de praat krijgen van de VU.

Maar van wat ik er zo her en der nog over heb kunnen vinden zijn de tips al genoemd en vrees ik dat ie naar de reparateur moet. Doch zoals gezegd, ik zou eerst nog eens bij Openpli proberen, wellicht dat er toch nog iemand iets weet, scheelt weer kosten.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan