Wacht met Windows XP update!

ja BT daar ben ik weer even op te melden wat msn heeft geantwoord.

Beste Koos,

Bedankt dat je contact opneemt met MSN Messenger.
We verontschuldigen ons voor de vertraging in het beantwoorden van je vraag.
Door de buitengewoon hoge hoeveelheid emails die we sindskort ontvangen hebben, zijn we niet in staat geweest om je vraag binnen onze normale reactietijd te beantwoorden.

We zijn bekend met het probleem dat je beschrijft en we kunnen je hiervoor de volgende oplossing aanbieden.
Microsoft werkt voortdurend aan de verbetering van zijn software. In dat kader worden
updates en correcties van bekende problemen ontwikkeld en uitgebracht voor gebruik
door de klant. Deze updates worden aangeduid als service packs.
Als je gebruik maakt van Service Pack 2, maar het geeft problemen wanneer je MSN Messenger of een applicatie start,
raden we je dan ook aan om naar deze pagina te gaan voor meer informatie en ondersteuning.
http://www.microsoft.com/netherlands/windowsxp/sp2/default.aspx

We hopen je met deze informatie van dienst te zijn geweest, maar laat het ons alsjeblieft weten als je nog vragen hebt.
Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.

Met vriendelijke groet,

Laura
MSN Messenger Support Team

Je wordt dus alleen maar door gewezen naar een URL
Kom er nog niet uit. Werkt wel maar internet explorer werkt dan zeer traag. Je ziet de pagina op bouwen. Zodra ik het geluid en webcam uit zet is het weer goed. Gewoon chatten gaat wel goed.
Nogmaals is gekomen naar het op zetten van service pack 2
Wie heeft hier ook ervaring mee en een oplossing?
Ik weet niet meer waar ik het in moet zoeken op mijn pc.
7.0 van msn ook al even gedraait en ziet er leuk uit maar het zelfde probleem. p.s is wel een beta versie.
Heb al weer een e.mail gestuurd maar die is nu al een week onderweg zonder antwoord.

Ja dat is me helaas bekend, net als bij Symantec, de support is zwaar onder de maat, je krijgt vrij standaard antwoorden en vaak verwijzingen naar urls uit de faq of url's waar je niks mee kunt en dan moet je weer een preciezere vraag gaan stellen of replyen dat je er niets mee kunt en dan duurt het weer....

Daarom schrijf ik die gasten ook nooit, ik los het zelf op, of met behulp van mensen in een forum zoals hier ofzo, en als dat niet lukt kiep ik het er af en neem ik iets wat wel werkt.:)

Net wat je zegt BT dus ga ik dat ook doen.
Zijn meer programma's dan msn.

Houd mij altijd aanbevolen voor de mensen die dit ook lezen, voor een oplossing voor msn met servicepack 2

Dunno... ik heb SP2 draaien en mijn MSN 6.2 werkt gewoon prima, heeft alleen regelmatig wat problemen met afmelden.
Dat duurt langer dan normaal.
Maarja, ik gebruik die prul vrij zelden, meestal staat hier icq aan of zoiets.

Er zijn ook proggies zoals trillian.
Daarmee kun je MSN en ICQ, YAHOO en ik weet niet wat allemaal tegelijk mee doen.
Maar de webcam kun je wel vergeten, en dus is het niet de goede oplossing voor jouw probleem.

ja klopt MAS3 ben nu bezig met een andere pc met service pack 1
Daar is alles wel goed.
Is ook een oplossing.
Ze hebben in iedergeval daar bij msn toe gegeven dat het probleem bekend is. Neem aan dat t.z.t een oplossing er voor komt.
Internet is nu ook weer sneller met service pack 1

Effe vraagje over service pack 2 want die heb ik nog steeds niet op mijn pc staan.

Maar na een updated gisteren van windows heb ik nu standaard een sterretje in mijn taskbar beneden staan die zegt dat windows service pack 2 niet meer ondersteund word per 10 oktober en ze willen dus dat ik service pack 2 download.

Werkt deze nu inmiddels goed zodat ik hem samen met zonealarm en eTrust EZ Armor virus kan gebruiken.

Dus met andere woorden raden julie mij aan om service pack 2 te installeren of niet.

heb dus windows XP home

Bestel anders een cd van sp2 als je een geregistreerde versie hebt dan kun je hem uitproberen ipv een teringeind te moeten downloaden.

SP2 heeft een firewall, maar die kun je uizetten.

Groetjes Bert

Hier draaid alles gewoon onder XP met sp2, met de laaste updates...

Het enigste waar ik problemen mee kreeg was met icprog, maar daar is al een fix voor.

GR Fred.

Heb hem er inmiddels maar op gegooid en alles lijkt normaal te werken,, enigste wat die zij bij de updated was dat die Atapi.sys niet kon kopieren omdat die die niet kon vinden,, maar heb dat toen maar overgeslagen.

Maar zoals gezegd lijkt alles goed te werken :)

voor de mensen die netzoals ik wilde weten hoe het komt dat hij die atapi.sys niet kan copieeren hier een uitleg , gevonden op tweakers.net

Tijdens het installatie van Service Pack 1 of Service Pack 2 krijg je de melding: "Copy Error: Setup cannot copy the file Atapi.sys", dit kan komen omdat je Alcohol 120% of DAEMON tools geinstalleerd hebt. Deze programma's zorgen ervoor dat Windows XP de ATAPI.SYS file niet kan copieeren waardoor de installatie niet door kan gaan. Op de vraag moet je 'Cancel' beantwoorden waarnaar het servicepack zal vragen ofdat de setup door moet gaan. Geef ook hier 'Nee' aan, en het servicepack zal gedeinstalleerd worden. Verwijder vervolgens Alcohol 120% of DAEMON tools en installeer het servicepack opnieuw.

(ze vergeten er alleen bij te zetten dat je daarna weer gewoon Alcohol 120% of DAEMON tools kan installeren).

dus Jack check voor de zekerheid ff of je nog wel kan branden als je een van deze progies hebt.

Hoi,,

Ik heb geen Alcohol op mijn pc staan,, maar wat zijn deamon tools.

Voor branden gebruik ik alleen maar Nero en DVD Decrypter en soms DVD Copy

Heb net een CD met Nero gebrand en dat werkte gelukkig goed :)

Maak jezelf om de meeste dingen niet te druk wat sp2 betreft, ik heb het er hier ook allang opstaan, en ook alcohol staat er hier op en daarmee heb ik geen problemen. ;)

@Jack
hi
Daemon tools is een progie (virtuele cd/dvd-rom)
met dit progie kan je diverse bestanden laden zoals: Cue, iso, bwt, cdi, b5t, ccd, mds, nrg, pdi.
tevens kan je beveiligde (meest doorgaande beveiligingen) cd's/dvd's gewoon copieeren.
kijk anders eens op www.daemon-tools.cc
het is nog gratis ook :tong:

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan