Wasmachine

janblues

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
387
Punten
83
Leeftijd
72
Onze wasmachine begint te dansen als hij bijna klaar is.
Dus tijd voor een wat beter stil staande wasmachine.
Ik ben op zoek naar een wasmachine die inschakelt als de zon schijnt zonder dat we ons daar voor moeten inspannen.
Dus de was er in instellen en pas als de zon schijnt automatisch aan gaat.
Siemens heeft dat al maar de baas wil een LG.

LG?
Dat heet toch huisvrouw?

• Haha
Waarderingen: Dr.Z
De BAAS klinkt beter als huis dienaar.🙉

Lg hebben we nu ook.
Deze heeft mij nooit aan het werk gezet.
Gewoon goeie machine.

Onze wasmachine begint te dansen als hij bijna klaar is.
En je wilt echt een nieuwe? Want dit klinkt als zijnde een of meer schokbrekers versleten. Bij Miele is dat eenvoudig te vervangen, bij andere merken weet ik het niet in hoeverre dat wel of niet eenvoudig is.
Ben eens gaan zoeken, voor een LG ben je zo tussen de 10 en 30 euro kwijt afhankelijk van welke machine en hoeveel schokbrekers je moet vervangen.

Er zijn 2 dingen hij is best al oud en te klein. De vrouw wil er dekbedden regel matig in wassen.
Last van allergie vandaar regelmatig wassen.
En als het dan toch moet wat is er mooier dan met zonnepanelen energie.
De oude wil dat niet. Hij kan de instelling niet vast houden. Je zou hem van uit standby moeten kunnen starten.
Ook in de winkels als je daar naar vraagt krijg je geen antwoord.
Een Bosch of een Siemens.
De LG was voor mij de eerste waar de trommel lagers van goed bleven.
Wat een klus om die te vervangen en voor een nieuw achter schild betaal je meer als de halve wasmachine.
Als hij niet te klein was had ik ze wel vervangen.

Waar moet je dan de wasmachine zetten als hij op het zonlicht moet aangaan , in de tuin. ??

Je had toch een smart systeem. ? FF wat sensoren plaatsen eventueel een fingerbot op de wasmachine en je kunt het automatiseren.

Zo heb ik een fingerbot (pulsdrukker) op mijn oude vaatwasser gezet die geen vertraagde instelling heeft. En ik zoek in mijn dynamisch overzicht wanneer de prijs het laagst is meestal snachts om 03u en in de automatisering deze tijd ingezet.

Schijnt overdag de zon en is dynamische prijs hoger dan snachts , mooi laten schijnen zolang er gesaldeerd wordt.

Voor een vast cotract gelden andere rekenmethoden

Laatst bewerkt:
Je denkt toch niet dat ze de was in de tuin gaat doen?:hippie:
Dat werkt met een app en een homewizard.

Ben toch benieuwd hoe die app icm homewizard weet wanneer de zon schijnt en of de zonkracht rendabel is om de was te starten. Ik neem aan dat de machine in de badkamer oid staat en amper zonlicht "ziet"

Misschien zit er een soort Pelleboer in.
Volgende week komt de wasmachine we gaan het beleven.

Zo'n systeem heb ik thuis rondlopen.
Mijn vrouw houdt de uurprijs van dynamisch contract in de gaten en via home assist kijkt ze wanneer de zonlevering van de zonnepanelen optimaal is .
Ook kijkt ze naar weeronline wanneer het beter uitkomt. 🙈
Onze apparaten zijn gemiddeld 12 jaar oud en willen maar niet kapot?

Grappig dat je moet kiezen tussen een Bosch wasmachine en een Bosch wasmachine. Op het uiterlijk na zijn het beide een gewone Bosch...

Het was te mooi om waar te zijn.
Wil je gebruik maken om je eigen opgewekte stroom automatisch te gebruiken daarvoor moet je betalen.
1 euro in de maand.
Het gaat mij niet om 1 euro maar het idee. En het is nu 1 euro maar als iedereen is voorzien van hardware wat wordt de prijs dan. :balketting:

En het is nu 1 euro maar als iedereen is voorzien van hardware wat wordt de prijs dan.
juist! dat dus...
alles via abonnement en gaat het echt geld op leveren dan komt het in het lever pakket van smoeleboek of iets van musk
en zo is iedereen straks over geleverd aan een 3e partij

En dan heel toevallig op het moment dat kleding winkels uit verkoop hebben...
" Laten we al die Maschines eens saboteren, dan verkopen we ook nog iets"

Nou BT dan moeten ze me even tijdelijk afsluiten. Zij kunnen mijn wasmachine echt niet uit zetten. Dan breken ze in.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan