De usb is geformateerd naar fat32
@Black Tiger , vorige week had ik even niet opgelet bij een andere stick, die bleek op Xfat te staan.
Ik heb trouwens meerdere sticks geprobeerd, maar als eerste die meuk van Ali aan de kant gegooid.
Maar wat die I-7 betreft, wat jij zegt daar heb ik niet naar gekeken in de bios, doe ik de volgende keer als eerste.
Wel de opstart optie f12 aangezet, maar dan kan ik alleen maar kiezen uit de ssd die erin zit, de usb komt niet bij die optie te staan, terwijl deze in de bios wel op 1 staat.
Die pc heeft wel meer mankementen, niet alle usb-poorten werken nog.
En bij afsluiten blijven de ventilators draaien.
Ik heb het ook nog geprobeerd of het via een andere ssd schijf werkt met opstarten om deze bootable te maken, maar dat doet Rufus weer niet.
Op 2 laptops werkt het wel, een I-5 [dezelfde die jij van mij hebt] daar lukt het wel, en 1 van die kleine laptops die ik van jou heb ook, maar die heeft volgens dat programma te weinig ram geheugen, moet eigenlijk 4gig zijn, maar er zit maar 1 gig in.
Wel via dat ding wat verder gekomen, en via het ip-adres en poort die hij gaf, via een andere pc, die gegevens ingevoerd in de adresbalk , en dan kun je via die connectie de boel configureren, best wel grappig om dat te zien.
Vroeg of laat zal het wel gaan lukken, ik heb nog 2 i-5 desktops staan, dus die ga ik proberen.
Kan ook een 2dehands nas kopen via mp, maar dat wil ik nog niet, op deze manier vliegen de avonden lekker voorbij.