Wat is een mooi computerspel?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Ik heb jaren terug zat spelletjes gespeeld op mijn nu ouwe Nintendo, in die tijd vond ik zelf Zelda een heel mooi spel...

ook met mario kon ik uren bezig zijn....

Maar nou zoek ik voor op mijn pc een spel waar van jullie zeggen "Dat moet je eens spelen!" ( maar wat??)

Kijk ik heb hier spellen liggen die ook al weer een aantal jaren oud zijn, zoals Atlantis, en bijvoorbeeld Carmageddon, maar ze zijn wat gedateerd, dus nou zoek ik iets nieuws...

Op dit moment zit ik need for speed most wanted te downloaden, maar verder zie ik zat andere spellen staan, maar ik weet even niet wat ik kiezen moet.

Dus geef eens wat leuke tips, dan kan ik eventueel naar wat preview opzoek. ;)

Voor jou misschien fantastische spellen @Matrix, maar kun je een beetje zeggen wat voor soort spel het is?

Ookzo voor @duiveltje, wat is "Black' voor een spel?

Ohja ik heb het er niet speciefiek bijgezegd, maar wat ik zoek zijn dus spellen voor de pc.

He stop even Matrix,
onze vriend Freggel heeft niet zo'n krachtige computer, ja voor internet is ht goed genoeg en voor het maken van een Kalender.

Maar dat soort spellen, nee dat kan hij niet, sorrie zijn computer.

Bertje

bert50 zei:
He stop even Matrix,
onze vriend Freggel heeft niet zo'n krachtige computer

Hoe krachtig moet de pc zijn dan @Bert50???

Ik dacht dat een p4 3GHZ en 1024 ram geheugen en 256 videokaart, enz, enz. al iets wordt?

Wat heb ik dan nodig voor zo'n spel?

Da's goed genoeg Freggel1 voor een pc.
Maar we zitten hier in de console sectie dus wat zoek je nu, pc spellen of console spellen?

Maar wat wil je graag voor soort spellen? Als ik kijk naar wat jij noemt, zoals Zelda, Mario en Atlantis, dan ligt dat in schril contrast ten op zichte van Carmageddon en Need for Speed etc.
Daarbij vraag ik me af of Carmageddon ooit op console uit is geweest?

Of mogen we hieruit concluderen dat je zowel van adventures alsook van race spellen houdt?

Egypt vond ik mooi. Myst is fantastisch getekend maar wel erg moeilijk en is voor pc.
Met "black" wordt Need for Speed Most Wanted en dan de Black edition bedoeld.

Black Tiger zei:
Maar we zitten hier in de console sectie dus wat zoek je nu, pc spellen of console spellen?

Ik bedoel dus pc spellen, dus.........

Verplaatst. :biggrin:

Tja een mooi spel wat voor spel zoek je een MDK of een avonturen of waar je raadsels moet oplossen?

Ik speel niet zoveel spelletje op de pc maar er zijn er heel veel die leuk en spannend zijn.

Anders terug naar de spelcomputer een xbox , playstation of de Nintende Gamecube waar ze een vrij nieuwe versie van Zelda hebben ziet er leuk en goed uit en is een leuk spel en de nieuwe Mario raak je helemaal verslaafd aan.

voor de pc online vietcong gemakeluk en altyd wel een server online

gr hatz,

morgen ben ik jarig 43 jaartjes.

Ik zei toch : "FarCry" moet je is doen als je grafische kaart het aan kan.
Kom je niet meer van los .

Kijk dit geeft mij weer stof tot zoeken, staan toevallig deze spellen ook nog op de twilightdvd's???

tegenlicht CD/DVD dat zijn gekraakte programma's die meest niet erg goed spelen.

Je kan beter op de user groupen kijken, FTD is al een start. Er staan veel goede games daar.

Groetjes Bert

ik zelf vind bloodrayne 2 erg mooi die ik na lang zoeken gevonden heb het is een action/puzzle game.

Ik heb als eerste Need for speed gedownload, maar het eerste probleempje is er al, de no cdcrack is nergens te vinden, en ik kan het ook nergens terug vinden op de site/forum waar het vandaan komt (ftntweeday)

Iemand toevallig dit probleem ook gehad?

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan