Wat is een mooi computerspel?

Nee dat probleem ken ik niet. De crack staat op de cd.
En als dat niet het geval is dan .com ik ook altijd op gamecopyworld inderdaad.:biggrin:

Ik ben net weer klaar met alles opnieuw te installeren, want met een nocdcrack die ik voor need for speed had gevonden, kwam er een erg vervelende 'spyware" binnen, ik kreeg hem er met geen fatsoen af, dus zojuist de c schijf geformatteerd, en nu alles weer opnieuw erop zien te krijgen.

Nerd,

leer toch eens een image te maken van je c schijf , scheelt een hele hoop geouwehoer met formatteren.

voordat je allerlei troep download en gaat installeren. download Ghost of driveimage en verdiep je daarin hoe een image te maken en terug te zetten.

Ben je in het vervolg binnen 5 a 10 minuten weer als vanouds

the matrix zei:
Nerd,

leer toch eens een image te maken van je c schijf , scheelt een hele hoop geouwehoer met formatteren.

Komt ooit nog wel eens goed @Matrix. ;)

Valt me net in... Thief 1 en 2 zijn ook erg mooi.

Ben niet zo'n spellenman.
Maar een tijd geleden had je een spel, moffen schieten in zo'n kasteel.
Weet niet meer hoe het heette.
Grtz.

HAHAHAHA.... ja daar zijn er ee paar van geweest, beginnend van heel oud tot een paar nieuwe waarvan er eentje zelfs in Duitsland verboden werd.
Eentje heet in elk geval Mortyr.
Er is ook nog een andere maar ben de naam daarvan even kwijt.

freggel1 zei:
Ik heb als eerste Need for speed gedownload, maar het eerste probleempje is er al, de no cdcrack is nergens te vinden, en ik kan het ook nergens terug vinden op de site/forum waar het vandaan komt (ftntweeday)

Iemand toevallig dit probleem ook gehad?
ff via pm heb ik wel wat programmatjes voor je.

@Keymaker: ja die bedoelde ik inderdaad.

Ja wolfenstein das een mooi spel ja en wat dacht je van DOOM3 en al weer een wat ouder spel QUAKE maar ook daar is sinds 22februarie weer een update voor deel 4 ook om lekker online te gamen.

Tja ik ben geen monsterliefhebber. Daarom liever geen Quake voor mij, net als Half Life of de 2 versie daarvan. Maar grafisch is het wel mooi.
Battlefield 2 schijnt ook gaaf te zijn, doch dat kan mijn videokaart net niet meer aan.
Doom3 liep hier niet fatsoenlijk of ik had een beta versie, maar de eerste Doom games bevielen me wel, net als Duke3d. :)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan