We zijn vroeg op jacht geweest ikke en B.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
715
Punten
113
Leeftijd
59
En we hebben er weer eentje optijd uit de handen van die andere 3 kunnen redden.

Geniet van Lidiya nu ze nog in goede staat verkeerd. :sex:

Deze hebben we juist weggestuurd te rood valt teveel op ... jullie mogen der hebben....

En ik zie nu dat ze haar vriendin ook heeft meegenomen, Angel, is BH ziek ofzo, hij heeft de poorten van zijn burcht wagenwijd openstaan!!

Of proberen jullie mij en B te besmetten met een virus, door ze bewust te laten ontsnappen, zodat wij dadelijk beiden platliggen, en jullie stiekem de grot leeg komen roven?

Dacht het niet. :biggrin:

Ook deze mocht weg ik ben een beetje aan het ruimen, voor de carnaval he, nee tijdens carnaval zullen we ons koest houden tenzij jullie weer gaan dreigen...

Ach weet je wat het is? We hebben zoveel schoons dat we ondertussen al die wat iets minder zijn kunnen gaan dumpen anders wordt de burght gewoon te vol.
Die rode viel teveel op zoals Pikkie al schreef en was niet eens origineel rood. Die andere met haar hangtieten ach.. wel leuk maar wel hebben al beteren die geen hangtieten hebben dus tja wat moeten we ermee?

En gezien we jullie er een plezier mee doen mag je ze zo meenemen.:biggrin:
Wij denken sociaalvoelend. Hebben jullie tenminste ook eens een paar echte 7's in plaats van al die nep-tienen.:)

Ik ben even noodgedwongen aan rust toe vanwege de drukte met de meiden en m'n eigen die ik het huis uit heb gezet en omdat ik mij nu concentreer op mijn nieuwe relatie in Tilburg (waarvan jullie de foto hebben gezien).
Maar ik wil alleen even zeggen dat ik deze niet geschikt vind voor onderzoek en dat jullie er veel plezier me mogen hebben, Mijn waarnemer die overigens undercover blijft zal mijn onderzoeken zolang even overnemen en mij via email altijd op de hoogte houden en op mijn advies komen ze er dan pas door of niet medisch gezien dan. :biggrin:

Heren ik laat later weer iets horen zodra ik even tijd heb, word nu gesloopt door mijn nieuwe vriendin pffff haha :sex:

Het is wel een gemak om de straat over te steken met zoiets aan je arm , iedereen moet stoppen voor zo'n rood (w)licht :biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan