Ik vind het laatst gebruikte citaat niet helemaal korrekt.
Het is niet "heel Nederland"...Het is maar een beperkte groep kijkers,die de diensten van cd gebruiken.Veel daarvan wonen in het buitenland,of hebben een schotel op de karavan.
Ik heb er weinig echte inzicht in,maar heb het idee,dat de klanten van cd,die konden kiezen,al overgestapt zijn...
Ik vind bij Kassa en Radar meer dan 700 postings over betreffende provider,en na even bladeren ben ik nog geen positieve tegengekomen....
Jack heeft gelijk,dat we bij de topic moeten blijven,maar ik kan niet laten,om te vertellen,
Dat ik een goedgekeurde ontvanger heb,met twee officiele kaarten,maar het ding niet aan de praat krijg,zoals het behoort...,
En dat wij al meer dan 2 jaar proberen enkele problemen op te lossen,wat nog steeds niet helemaal gelukt is...Ik zou alle verwikkelingen niet eens meer op een rijtje kunnen zetten...
Samengevat:Ik vind,dat ik,dank zij mijn slechte ervaringen met canal digitaal,recht van spreken heb. (Even het scherpe kantje slijpen:Ieder heeft recht van spreken !! )
Ook,dat de misstanden bij canal digitaal aan de kaak gesteld moeten worden.
Maar of het nut heeft,daar een aparte website voor op te zetten,dat durf ik niet te zeggen...
Als je er toch aan begint,ni hao,kan je wel op mijn medewerking rekenen.
Groet aan allen,George