• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Website maken over Canal Digitaal, maar waar...

Ik vind het een goed plan om eens wat aan CD te doen we laten al zoveel over ons lopen ik vind het ook niet gepast dat deze topic gebruikt wordt om ruzie te maken slaat echt nergens op.

He pikkie hier worden scherpe woorden gesproken maar er is geen ruzie hoor.
Gaat toch lekker zo vele voelen zich geroepen om te reageren lol
@ mas3 Ik zeg toch ook als je iets wilt doen probeer het dan op de politieke weg, een forum zou ieder bedrijf om lachen.

Politieke partij ?
Die zijn stuk voor stuk voor het eigen belang en beloven hooguit voor het belang van [vul hier je doelgroep in] op te komen.
Maar uiteindelijk, wanneer er dan iets te vertellen is, maakt dat doel ineens plaats voor het haagsche pluche waar ze de kont ten koste van alles nooit meer vanaf willen halen.

Je kunt bedrijven door slechte publiciteit wel degelijk schade berokkenen en zo dwingen misstanden op te lossen.
Maar dat zijn bedrijven die iets te verliezen (klanten bijvoorbeeld) moeten hebben.
En dat is er niet in televisieland, want iedere uitzend techniek heeft maar 1 mogelijke provider per huisadres.
En marie heeft daar in Scandinavi? al helemaal geen keus.

Maar de kleine man is toch al overal aan overgeleverd en ons commentaar trekken ze zich helemaal niks van aan.
Verzekeringen (ook zorg), energie, telefonie internet enz enz, je kunt weliswaar overstappen maar genaaid wordt je toch, onder de tafel worden overal afspraken gemaakt de consument zoveel mogelijk uit de zak te kloppen.

Sprekend voorbeeld energie en brandstof.
Heel nederland piept en zucht en er gebeurd helemaal niks.
Aardolie prijs stijgt en wordt dubbel zo hard doorberekend aan consument en daalt ie mogen we blij zijn ff geen prijsverhogingen te krijgen en dat geldt voor ALLE leveranciers, ondanks dat kartelafspraken verboden zijn, vreemd he.

Kunnen we het wel ontopic houden, er werd gevraagd waar je een website kan maken en niet of je een moderator wil worden of kan zijn.

En je kan Canal echt weinig schade berokkenen wat je ook doet, dat doen ze trouwens zelf wel :)

Heel nederland piept en zucht en er gebeurd helemaal niks.
Exact, dat is ook het probleem, er gebeurt helemaal niets, ook niet vanuit de bevolking dus. Iedereen piept maar geen hond staat op en protesteert.

Sommigen hier onderschatten de kracht van een goede site. Als dat goed genoeg bezocht wordt met goede Seo, dan komt het vaak genoeg voor dat bedrijven het onprettig ervaren dat er negatieve informatie over het web slingert wat bij elke Google zoektocht meteen ook tevoorschijn komt.

Je kunt inderdaad ook niets doen "omdat het geen zin heeft". Dat weet je echter niet van tevoren. En als je niets doet krijgt je sowieso niks verandert, net zoals je zegt.... omdat iedereen piept maar niets gebeurt.
Het is in elk geval daarom het proberen waard. Baat het niet dan schaadt het ook niet. Maar in elk geval is er dan een poging gedaan iets te ondernemen, da's beter dan alleen maar klagen en niks doen.

Ik vind het laatst gebruikte citaat niet helemaal korrekt.
Het is niet "heel Nederland"...Het is maar een beperkte groep kijkers,die de diensten van cd gebruiken.Veel daarvan wonen in het buitenland,of hebben een schotel op de karavan.
Ik heb er weinig echte inzicht in,maar heb het idee,dat de klanten van cd,die konden kiezen,al overgestapt zijn...
Ik vind bij Kassa en Radar meer dan 700 postings over betreffende provider,en na even bladeren ben ik nog geen positieve tegengekomen....

Jack heeft gelijk,dat we bij de topic moeten blijven,maar ik kan niet laten,om te vertellen,
Dat ik een goedgekeurde ontvanger heb,met twee officiele kaarten,maar het ding niet aan de praat krijg,zoals het behoort...,
En dat wij al meer dan 2 jaar proberen enkele problemen op te lossen,wat nog steeds niet helemaal gelukt is...Ik zou alle verwikkelingen niet eens meer op een rijtje kunnen zetten...

Samengevat:Ik vind,dat ik,dank zij mijn slechte ervaringen met canal digitaal,recht van spreken heb. (Even het scherpe kantje slijpen:Ieder heeft recht van spreken !! )
Ook,dat de misstanden bij canal digitaal aan de kaak gesteld moeten worden.
Maar of het nut heeft,daar een aparte website voor op te zetten,dat durf ik niet te zeggen...

Als je er toch aan begint,ni hao,kan je wel op mijn medewerking rekenen.

Groet aan allen,George

jouwweb.nl is een goeie site en alles staat direct online zoals ik al zei

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan