Kilroy
Addicted Member
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 14
Volgens mij is in NTD de vrijwillige gedragscode en de procedure een ding.
Anders laat de tekst van de gedragscode en de tekst van de procedure maar zien.
Die rechtszaak die brein tegen news-service heeft gevoerd in 2009 was een civiele zaak en eiste brein dat news-service alle auteursrechtelijk beschermde content van zijn servers weert.
Er staat weert en niet verwijderen en niets van NTD.
En zo heeft brein het steeds met civiele rechtszaken gedaan tegen anderen omdat ze hoopten dat die het niet zouden kunnen betalen.
Maar news-service is blijkbaar een taaie want die blijft doorgaan.
Omdat het over auteursrechten gaat zal het alleen over het Nederlandse auteursrecht gaan omdat we in Nederland zitten.
Wat mij betreft moeten alle Usenet providers die NTD gewoon weigeren.
Het is toch te gek dat alles wat gemeld wordt niet bewezen hoeft te worden, dat zijn Russische methodes.
Grtz.
Anders laat de tekst van de gedragscode en de tekst van de procedure maar zien.
Die rechtszaak die brein tegen news-service heeft gevoerd in 2009 was een civiele zaak en eiste brein dat news-service alle auteursrechtelijk beschermde content van zijn servers weert.
Er staat weert en niet verwijderen en niets van NTD.
En zo heeft brein het steeds met civiele rechtszaken gedaan tegen anderen omdat ze hoopten dat die het niet zouden kunnen betalen.
Maar news-service is blijkbaar een taaie want die blijft doorgaan.
Omdat het over auteursrechten gaat zal het alleen over het Nederlandse auteursrecht gaan omdat we in Nederland zitten.
Wat mij betreft moeten alle Usenet providers die NTD gewoon weigeren.
Het is toch te gek dat alles wat gemeld wordt niet bewezen hoeft te worden, dat zijn Russische methodes.
Grtz.