Weer Wiekent

er staat een man in een vol stadion en die maakt zijn gulp open en jawel hoor, die man begint z'n eigen te trekken, dus heel dat vak, waar die man in zit, kijkt die man aan.
die man heeft niks in dee gaten en gaat gewoon door, tot op een gegeven
moment, kijkt heel 't publiek naar die man, die man heeft nog niks in de gaten en gaat gewoon door, dan stopt de wedstrijd en zelfs de spelers kijken hem aan, dus die man komt klaar, hop, die gulp dicht en hij pakt zijn pakje shag uit zijn zak, en net als die man een sigaretje wil draaien, kijkt hij om zich heen, dus hij ziet dat het hele stadion hem aankijkt.
"oh",zegt die man,"mag je hier niet roken?"

er staat een invalidewagentje op de snelweg met pech als er een b m w naast hem stopt en vraagt of hij moet slepen
nou graag zegt de man van het invalidewagentje maar als je te hard gaat dan toeter ik wel zo gezegd zo gedaan en ze gaan op weg
het gaat een tijdje goed totdat de b m w wordt ingehaald door een porche de bestuurder vergeet het invalidewagentje en gaat er achter aan waarop de bestuurder van het wagentje begint te toeteren
een boer aan de kant van de weg die dat ziet rent naar huis en zegt tegen zijn vrouw: vrouw vrouw wat ik nu gezien heb......een porche 180 km per uur een b m w 200 km per uur.......en een invalidewagentje wat toeterd om er langs te mogen

de rood-groene ridder wilt met de prinses trouwen

komt de rood-groene ridder bij de eerste poortwachter bij het kasteel.de wachter vraagt:wie ben je? ik ben de rood-groene ridder op het rood-groene paard o,dan mag je er door
komt de rood-groene ridder bij de tweede poortwachter de wachter vraagt:wie ben je? ik ben de rood-groene ridder op het rood-groene paard o,dan mag je er door
komt de rood-groene ridder bij de derde poortwachter de wachter vraagt:wie ben je? ik ben de rood-groene ridder op het rood-groene paard o,dan mag je er door
komt de rood-groene ridder bij de vierde poortwachter de wachter vraagt:wie ben je? ik ben de rood-groene ridder op het rood-groene paard o,dan mag je er door
komt de rood-groene ridder bij de vijfde poortwachter de wachter vraagt:wie ben je? ik ben de rood-groene ridder op het rood-groene paard
eindelijk is de rood-groene ridder met zijn rood-groene binnen.
hij vraagt waar de prinses is
de koning antwoord:boven in de toren,maar pas op er is daar ook een driekopige draak.
toch gaat de rood-groene ridder naar boven
dan komt de rood-groene ridder de draak tegen
de eerste kop zegt:drink je bier?
nee,ik drink geen bier'
en de eerste kop van de draak gaat er af met het zwaard van de rood-groene ridder
dan komt de rood-groene ridder bij de tweede kop
de tweede kop vraagt:heb jij een kasteel?
ja,ik woon daar in
en de tweede kop gaat er weer af met het zwaard van de rood-groene ridder.
dan de rood-groene ridder bij de laatste kop(derde kop) de laatste kop vraagt:ben je dood
nee,want ik ben levend
en de laatste kop gaat er weer af door het zwaard van de rood-groene ridder
dan komt de rood-groene ridder bij een deur en ziet de koning bij die deur staan en de koning antwoord:mijn dochter is al getrouwt

Een echtpaar komt thuis van de bios. Als ze binnenkomen staat er een insluiper in de kamer, de insluiper pakt zijn pistool en wil de vrouw neerschieten.Insluiper:"Ik wil eigenlijk wel graag weten wie ik neerknal, dus hoe heet je?" Vrouw:" Elisabeth." Insluiper:"O......., dan kan ik het niet, want mijn moeder heette Elisabeth. En jij hoe heet jij?" "Joe, antwoord de man doodsbenauwd,"maar m'n vrienden noemen me Elisabeth."

Er komt een man zonder benen bij een sportzaak, even later staat hij voor de kassa om zijn sportjas te betalen. als hij betaalt heeft gaat ie weer weg waarop de die verkoper vraagt: meneer, wilt u misschien ook een paar sportschoenen er bij hebben? nou die man zonder benen wordt natuurlijk hardstikke kwaad en begint te schreeuwen: Je ziet toch dat ik geen benen heb eikel, hiermee ga ik naar de politie, discriminatie is dat!
eenmaal aangekomen bij de politie vertelt hij alles tegen een agent, waarop later de hoofdagent eraan komt, en die vraagt wat er aan de hand is, dus die man vertelt het hele verhaal nog eens, waarop die hoofdagent tegen die man zonder benen zegt: nou meneer, U bent ook wel een beetje snel op de teentjes getrapt.

Dus die man zonder benen wordt weer heel boos en schreeuwt tegen die agent: U ziet toch dat ik geen benen heb, ik ga hiermee naar de rechter!

Dus die man gaat naar de rechter en vertelt het hele verhaal nog een keer. ik ben zo terug zegt die rechter, dan zoek ik het direct even uit voor U.
anderhalf uur later komt die rechter terug en zegt: Sorry meneer, ik heb er alles aan gedaan maar U heeft geen benen om op te staan.

Je ziet een geweldig meisje op een feestje. Je gaat naar haar toe en zegt: "Ik ben fantastisch in bed."
Dat is Direct Marketing.

Je bent op een feestje met een stel vrienden en je ziet een geweldig meisje. Een van je vrienden gaat naar haar toe, wijst naar jou en zegt: "Hij is fantastisch in bed."
Dat is Advertising.

Je ziet een geweldig meisje op een feestje. Je gaat naar haar toe en vraagt haar telefoonnummer en dat krijg je ook. De volgende dag bel je haar op en zegt: "Hallo, ik ben fantastisch in bed."
Dat is Telemarketing.

Je bent op een feest en je ziet een geweldig meisje. Je staat op, trekt je stropdas recht, loopt naar haar toe en schenkt haar een drankje in. Je doet de deur voor haar open, raapt haar tas op die ze heeft laten vallen, biedt haar een lift aan en zegt dan: "Ik ben fantastisch in bed."
Dat is Public Relations.

Je bent op een feestje en je ziet een geweldig meisje. Ze komt naar je toe en zegt: "Ik hoor dat je fantastisch bent in bed."
Dat is Brand Recognition.

Je bent op een feestje en je ziet een geweldig meisje. Je vraagt haar emailadres en stuurt haar het volgende: "Ik ben fantastisch in bed."
Dat is E-Commerce.

Je bent op een feestje en je ziet een geweldig meisje. Je doet heel serieus en zegt: "Ik ben fantastisch in bed."
Dat is Business to Business.

Je bent op een feestje en je ziet een geweldig meisje. Je gaat eerst alle vriendinnen van haar versieren en laat haar tot de ontdekking komen dat jij fantastisch bent in bed.
Dat is pull strategie or trend setting.

Tot slot: Je bent op een feestje en je ziet een geweldig meisje. Je gaat erop af. Ze wil met je naar bed, waarbij zij tot de ontdekking komt dat jij fantastisch bent in bed.
Dat is pas VERKOPEN

Een vrouw wil voor de verjaardag van haar man een bijzonder cadeau! Aangezien haar man een groot fan van BB, Brigitte Bardot is, besluit ze om op beide billen een B te laten tatoe?ren. De verjaardag volgt en het is heel gezellig. Als eindelijk de visite weg is denkt de vrouw aan een romantisch samen zijn! Ze denkt al aan de 2 B's en ook heeft ze sexy lingerie aangetrokken. Ze gaan allebei naar boven en daar begint de vrouw zich langzaam van haar kleding te ontdoen. Het spannendste bewaard ze voor het laatst!! Ze gaat met haar achterste heel verleidelijk voor haar man staan en doet langzaam haar slipje omlaag.... Wat zal haar echtgenoot verrast zijn!!!! Ze gaat voorover gebogen staan.
De man ziet het allemaal tamelijk opgewonden aan en ziet dan de 2 B's. De man:"BoB??? Wie is in hemelsnaam BoB??!!??

Komt een chinees bij de Mc Donalds in New York en bestelt er een hamburger. Hij krijgt me toch een hamburger, zo groot als de dienblad zelf. De chinees vraagt; wat is ie groot? Ja zegt de bediende, dit is America, alles is groot.
Even later bestelt ie een cola en hij krijgt me toch een beker, nog groter dan koffiepot. De bediende kijkt hem aan en zegt weer; dit is Amerika, alles is groot. Even later moet hij naar de WC en heeft hij de keuze uit twee deuren. Hij kan geen amerikaans lezen dus hij neemt een gok en opent de deur van de zwembad waar hij direct in valt en in paniek uitschreeuwt; Niet doorspoelen, niet doorspoelen!!!!!

er rijd een man op de snelweg en ziet aan de rechter kant van de snelweg een man staan te plassen en ziet twee stralen dus die man stopt en vraagt aan die man van wist u wel dat er 2 stralen uit uw piemel komen
ja zegt die man maar dat komt omdat ik een piercing in mijn piemel heb gehad dus die man weet genoeg en rijd door dan ziet hij aan de linker kant van de snelweg een andere man staan te plassen en daar komen 5 stralen uit dus die man stopt weer en vraagt aan die man: meneer er komen 5 stralen uit uw piemel ja zegt die man dat komt omdat ik zo nodig moest dat ik de rits niet meer los kreeg!

de zeer zuinige mevrouw
derksen gaat naar de
pers om te informeren
dat haar man is over-
leden. zegt de man
achter de balie:
dat wordt dan 8 euro
per vijf woorden.
oei! dat is wel
erg duur hoor.
kan ik geen korting
krijgen op twee