Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Dit heeft niets met wel of geen HD te maken, het ding moet zonder HD prima werken.Uiteraard had ik de gewone dreamup genomen met een nullmodem kabel aan mijn pc maar dat werkte niet.
Originally posted by Black Tiger
Dream uit de stroom houden. Dan eerst DreamUp starten, op connect klikken en dan de stekker van de Dream in de stroom.
Als ie dan binnen een paar seconden niet gaat werken, is er inderdaad iets anders aan de hand wat niet klopt.
Suse ofzo mag ook hoor. Knoppix is ook leuk. Gewoon van cdtje booten en spelen maar.Originally posted by zad75455
Als je ergens nog een oud PC-tje hebt staan zet daar Red Hat (Linux) op
Dit heb ik nog maar eens extra onder de aandacht gebracht. Een mooi voorbeeld dat die Linux angst echt niet nodig is. Ik wens ieder zo'n zelfde leuke ervaring toe. Dus stap snel over de koud-water-vrees heen en maak je wat minder afhankelijk van windoos.Originally posted by zad75455
En dan koop een Wat en Hoe Linus-boekje en bekijk op je gemak een hoe het functioneert. Zo kom er echt wel uit.
Het is deze 55-plusser ook binnen een paar weken behoorlijk gelukt.
Daar heb je DreamUp voor nodig. Dreamflash is alleen als je meerdere images op je usb of hdd wilt gaan zetten om te testen en dan is niet usb, maar hdd degene die de voorkeur geniet (passen er meer op en is stabieler dan usb).Dreamflash, om op een simpele en effectieve wijze een nieuwe image in je flash, op de harddisk of op de USB stick te zetten.
Moet je niet te hard zeggen. Via de seriele poort aangesloten op een computer die dan weer een programmatje draait, kun je de Humax ook gebruiken als cardsharing client.is zeer belangrijk voor mij omdat ik met de humax daar niks mee