• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Welk abbonnement

bert50

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo allemaal.
Gisteren heb ik mijn Visiosat met twee kopjes uit gebreid naar 4 kopjes.
13, 19, 23 en 28 graden.

Nu vind ik op 23,5 een aantal zender en wel de volgende : Nederland 4, Geschiedenis, Humor en Holland Doc. Ik ben in bezit van het Familie pakket van C+, maar beeld blijft zwart en dat vind ik niet leuk.

wie kan me er iets over vertellen.

Heb het gevonden, men heeft daar het thema pakket voor nodig.

Je hebt zeker niets te doen.

Wij maar denken dat je druk aan het werk bent ben je je met extra kop en schotel bezig.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Jawel ben hart bezig met de kop en schotel, maar je moet af en toe adem halen.

En dan zit ik achter de komputer.

Nu het vervolg op deze vragen.
Ik heb dus het Familie en Thema pakket van C+.
Nu wil ik een nieuwe ontvanger aanschaffen, een DB 500HD want ik wil ook HD TV ontvangen.
Als ik alles lees hierover op de site van C+ lijkt het wel of ik een ander abbonnement nodig heb, eogenlijk snap ik er de ballen niet meer van. Wat ik wel snap is dat ik geen ontvanger van hen wil.

Wat moet ik nu doen het abbonnement aanpassen of heb je geen speciaal abbonnement voor HD TV nodig.

Hoi Bert,

Het Thema pakket bestaat niet meer zoals die nu bekend is.
Eind Maart gaat dit pakket op in het HD pakket.
Maar ik ga je geen advies geven voor de DB 500HD het is een leuke receiver maar of deze geheel zonder zorgen zal blijven werken ga ik niet zeggen.

Je hebt een abonnement bij Canal Digitaal. Log op hun website via Mijn Canal Digitaal even in dan kun je zo zien wat je het beste kunt doen. Voor HD zenders heb je een HDTV pakket nodig van 5 Euro per maand.

Wat de DM500HD betreft, we hebben er van de week 3 stuks getest en hebben op alle 3 de nieuwste OoZooN image opgezet. Let wel niet de standaard oe 1.5 images maar de image waar momenteel heel hard aan wordt gesleuteld door Dream Multi Media nl. de oe 1.6 experimental. De DM500HD werkt perfect met die image net zoals overigens de 800 en 8000. Is wel weer even wennen met die nieuwe features (mounten is anders, plugins installeren/verwijderen is wat anders) maar is ook niet zo moeilijk.
Prima image en prima ontvanger. Heel erg fijn is de hdmi aansluiting.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan