Pfoeh, ik zit nu op marktplaats te kijken naar auto's die ik gereden heb...
en het begint te kietelen als ik ze weer zie...
Maar wat zijn ze duur!!!
Maar wat heb ik gereden?
Als eerste autootje, een Opel City 1200 SR, met ruitewissers op de koplampen, 4 hella 200watt breed en verstralers, en in 7 jaar tijd rotte spatborden, deuren en balken..
Daarna een B-Ascona, helemaal uitgebouwd met bumperspoilers, sideskirts, kofferspoiler, en gespoten in een Porschekleur... en wat maakte die rotte kokerbalk nou uit, en die spoorverbreders, dan maar smallere bandjes tijdens de keuring, en nadien weer de brede 5½J velgen erop wat eigenlijk net weer niet mocht, en de rest reparen met polyester en kranten...
Ook nog een Ford capri 2300 V-6 ook een jaar of 8 oud en al zo rot als de stront, 3 verschillende kale banden eronder, maar nog dik over de 200 blazen!!!
Daarna een D-Kadetje wat hier en daar met zwarte verf overgeschilderd werd om weer de polyester vlekken en plamuur weg te werken wat nodig was na een jaartje of 8, want dan vielen de gaten er al weer in...
Ook nog een Kever tussendoor van 1972, met een dikke porscheachterkant, en een 1600 variantmoter erin met dubbele carberateurs, en een jetpijp zonder pakkingen voor wat extra geluid, met vlammen van een meter uit de uitlaat....
Nu zit ik zo affentoe eens te kijken dus naar 1 van die oldtimers nu, wat ze kosten, en zie dat ze nu boven de nieuwprijs van toen liggen.
Waarom heb ik ze toch niet bewaard???
En dan heb ik het nog niet over mijn Yamaha F5B!!! ( Boets)
en het begint te kietelen als ik ze weer zie...
Maar wat zijn ze duur!!!
Maar wat heb ik gereden?
Als eerste autootje, een Opel City 1200 SR, met ruitewissers op de koplampen, 4 hella 200watt breed en verstralers, en in 7 jaar tijd rotte spatborden, deuren en balken..
Daarna een B-Ascona, helemaal uitgebouwd met bumperspoilers, sideskirts, kofferspoiler, en gespoten in een Porschekleur... en wat maakte die rotte kokerbalk nou uit, en die spoorverbreders, dan maar smallere bandjes tijdens de keuring, en nadien weer de brede 5½J velgen erop wat eigenlijk net weer niet mocht, en de rest reparen met polyester en kranten...
Ook nog een Ford capri 2300 V-6 ook een jaar of 8 oud en al zo rot als de stront, 3 verschillende kale banden eronder, maar nog dik over de 200 blazen!!!
Daarna een D-Kadetje wat hier en daar met zwarte verf overgeschilderd werd om weer de polyester vlekken en plamuur weg te werken wat nodig was na een jaartje of 8, want dan vielen de gaten er al weer in...
Ook nog een Kever tussendoor van 1972, met een dikke porscheachterkant, en een 1600 variantmoter erin met dubbele carberateurs, en een jetpijp zonder pakkingen voor wat extra geluid, met vlammen van een meter uit de uitlaat....
Nu zit ik zo affentoe eens te kijken dus naar 1 van die oldtimers nu, wat ze kosten, en zie dat ze nu boven de nieuwprijs van toen liggen.
Waarom heb ik ze toch niet bewaard???
En dan heb ik het nog niet over mijn Yamaha F5B!!! ( Boets)