Welke cam???

Heb je iets er aan verandert dan? Want gisteravond of vannacht was zowel bij freggel1 geen beeld alsook bij mij was het beeld weggevallen en niet meer teruggekomen met mgcamd 1.14.

Nee ik heb er niets aan veranderd.

Ik heb hem van een goede vriend en het werkt nog steeds.

Greez sat4ever.

Misschien kunnen we het bestand vergelijken met elkaar????

;)
Nr.10

@Nummer10, ik ben gisteren ook een aantal uren bezig geweest met mijn Dream, en heb niet 1 keer beeld gehad op de dream, terwijl ik precies gedaan heb wat men omschrijft op diverse forums, en sites waar je 1 en ander kunt downloaden ( dreamboxworld bijvoorbeeld, daar staat precies waar wat moet... )

Maar niet 1 keer beeld gehad, evocamd heeft bij mij ook altijd gewerkt, maar nu sinds een week of twee ook niet meer, dus bij mij zal ook wel een foute url in de "TPSKeyUpdate.sh' staan, want daar staat nu iets van "rubydesign..." en die loopt nu dood.

Misschien dat @Jack met ons de juiste link wil delen?

Maar afijn door dit stoeien schijnt er bij mij ook blijkbaar iets niet meer te werken, maar dat moet jij maar ff checken Nr.10, want sinds kort werktte dat bij jou. :biggrin: :stupid:

Via, via een camd3 bestandje gehad, waarvoor dank trouwens, en het werkt, maar dat moet toch veel makelijker kunnen, dan al die omwegen en handelingen?

[SIZE=-24]chmod 755 /var/script/camd3_aes_updater.sh /var/script/camd3_aes_updater_userscript.sh

starting from telnet:
/var/script/camd3_aes_updater.sh &

or under Gemini:
BluePanel->(4)System Info->User Script->"camd3_aes_updater" (show=Yes; SleepTime=10-15)

or i have added line
in to /var/script>camd3_cam.sh[/SIZE]

Ik begin er al niet meer aan. Heb gisteren freezes om mijn oren gehad van premiere tot ik er ziek van werd.
De mgcamd pre12a er weer terug op gezet en het probleem was meteen over.
En tps.. ach.. die kijk ik wel op andere wijze.:)

Effe rondzappen bij Mach1 of Commu en je vind een speciale thread waar de laatste urls staan welke goed werken.

Maar goed zoals gezegd gebruik ik die op het ogenblik niet eens.

PDM bij Commu site of Mach1 site zet daar een AES.txt filtje neer voor de dreambox.
Dit werkt bij mij perfect tesamen met Evocamd,, hebbie meestal gewoon beeld voor een weekje,, volgens mij hebben ze nu dit bestandje ook verwerkt in de laatste predator.

Ik heb ook zo'n bestandje gehad en ik moet het nog testen maar dat komt door mijn pa die zijn pincode voor zijn topfield kwijt is. Heeft hij een x heimatt kanaal via een dragon cam zet hij dat ding in kinderslot? en weet hij de pincode niet.

Op jouw vraag of ik iets niet meer had dat klopt, ik heb het niet meer.

;)
Nr.10

chmod 755 /var/script/camd3_aes_updater.sh /var/script/camd3_aes_updater_userscript.sh

starting from telnet:

or under Gemini:
BluePanel->(4)System Info->User Script->"camd3_aes_updater" (show=Yes; SleepTime=10-15)

or i have added line
in to /var/script>camd3_cam.sh

Op 1 of andere manier werkt dit niet bij mij. Ik heb alles netjes gedaan maar ik heb geen idee hoelang ik moet wachten.

Ik heb bij sleeptime 10 en 15 geprobeert maar bij beide staat een ogenblikje geduld en dan krijg ik een camd3_aes_updater scherm te zien maar er gebeurt verder nix.

Iemand een idee???

;)
Nr.10

Nummer10 zei:
Ik heb bij sleeptime 10 en 15 geprobeert maar bij beide staat een ogenblikje geduld

Iemand een idee???

;)
Nr.10
Dat ogenblikje kan goed een halve minuut duren. ;)

Er gebeurd zeker 5 min nix.

Kan het iets zijn in het IP adres zijn waar de upload vandaan komt???

;)
Nr.10

Nummer10 zei:
Er gebeurd zeker 5 min nix.

Kan het iets zijn in het IP adres zijn waar de upload vandaan komt???

;)
Nr.10
zet deze er maar in in het werkt super.
dreamnews_07_final

Als jij hem kan sturen, heel graag.

Alvast bedankt.

;)
Nr.10

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan