Welke film kijken we vanavond? En wat vonden we er van?

Denk dat ik vanavond naar Resident Evil: Extinction ga kijken,, is al een beetje oud maar pas deze week in de videotheek te halen.

Rambo 2008 gekeken vond er weinig aan ...

10.000 BC

Hij is al te vinden, maar goeie kwaliteit ben ik nog niet tegengekomen.

Iemand anders wel?

Enchanted :)

Hopelijk een redelijke versie van 10000 BC

10000 bc cam versie is te kijken ...

Ik heb hier al een stuk op de pc gezien, maar het geluid is volgens mij niet je van het, maar ach je kunt niet alles hebben. :biggrin:

ff het kleinste freggeltje op bed leggen, en ploffen we weer in de bank, met de ab.

Geluid is goed beeld iets minder van kwaliteit, ik heb de dvd van torrents site gehaald.

Ik heb er ook een stukje naar gekeken, had hem op een rewritable dvd gebrand, maar was zo slecht van beeld kwaliteit dat ik hem na een paar minuten heb uitgezet en wacht wel op een betere versie..

Heb ook R5 versie van Astrix en de Olympische spelen gezien, maar die was Nederlands gesproken en klonk verschrikkelijk. Gekeken omdat ik altijd een verwoed fan ben geweest van Michael Schumacher en die daar in mee speelt, alwas het maar een klein rolletje samen met Jean Todt. Wel leuk, maar deel 1 en 2 waren leuker..

Ga nu Planet Terror en Apocalypto kijken lijken me wel interessant.. Wel weer wat ouder, maar nog niet gezien.

Hebben we niet gekeken, was niet om aan te zien en te horen.

In plaats daarvan In the name of the king gekeken.

Voor de liefhebbers een aanrader.

Apocalypto gezien en ik vond het een zeer goeie film..

Vanavond Planet Terror kijken, daar was ik niet meer aan toe gekomen.

Vandaag dan wel 10.000 BC, omdat er nu een R5 dvd met NL subs stond aangemeld op FTD en ik die binnen heb gehaald en van zeer goeie kwaliteit is.
Dus gaan we die maar even kijken vanavond.. ;)

Ik doe gewoon met je mee BIG-Henk ook gedownload (10.000 BC) vanavond maar effe bekijken......een glas whisky erbij erbij en kijken maar
O ja ik moet wel effe zeggen dat ik niet drink maar ik proef alleen maar......

Gr,
deliyurek007

Je kan ook hele kleine nipjes nemen, wordt je ook niet dronken.. :biggrin:
Heb 's een keer met een maat samen een fles leegedronken, zolang we zitten bleven was er niks loos, maar toen hij overeind ging staan stond ie op z'n kop hahaha hij was op een brommer en ik heb op m'n knieen liggen lachen toen ie weg reed..
Hij reed dwars door de tuin van de buurman om een kortere bocht te nemen hahahaha..
Ik zelf had vreemd genoeg bijna geen last, werkte als een soort medicijn.. :biggrin:

PS.. Vond het een redelijk mooie film, maar niet echt een topper.

De fragmenten waren goed van 10.000 BC maar inderdaad de film in geheel was een tegenvaller....Maar het maakt niet uit ik heb wel effe genoten van m'n glasje whisky...
En vandaag maar effe door drinken moet nog zo wat gaan halen alles is op...

Gr,
deliyurek007

jack;190598 zei:
staat er nu op als retail versie dus neem aan goede kwaliteit.
Is inderdaad goeie kwaliteit..

Ik kijk vandaag en morgen 3-sat wereld muziek daar.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan