Welke film kijken we vanavond? En wat vonden we er van?

Hopelijk staat hij er nu eindelijk op!?

De Storm gaat over Julia (Sylvia Hoeks), een 18-jarige Zeeuwse boerendochter,
die zwanger raakt van haar vriendje Koos, een vissersjongen.
Koos schrikt zo van dit nieuws dat hij met de Noorderzon vertrekt.
Julia staat er helemaal alleen voor in een vijandig dorp:
de zwangerschap en de bevalling worden eerst veroordeeld en later genegeerd door haar famile en dorpsgenoten.
In de nacht van 31 januari 1953 breken de dijken in Zeeland tijdens een verschrikkelijke februaristorm,
op meer dan honderd plaatsen en wordt de boerderij verzwolgen door een zondvloed.
Julia komt samen met haar zoon in het water terecht en wordt - tegen haar wil - gered door de jonge luchtmachtsergeant Aldo (Barry Atsma),
haar baby in het water achterlatend. Ze is ontroostbaar, hult zich in stilzwijgen en weigert met haar gehate redder te praten.
Voorzichtig probeert Aldo in contact te komen met de jonge vrouw,
ontrafelt stukje bij beetje haar achtergrond en besluit tenslotte om haar te helpen haar zoon te vinden.

NZB

Komt een vrouw bij de dokter.

Ik heb hem gevonden en hij is binnen maar er zit een password op.
Iemand hem al binnen zonder password?

Ik zou hem maar lekker laten staan dan @nummer10, is waarschijnlijk net als een tijdje terug met 'De hel van '63" een fake!

Vanavond "De Hel van '63" gezien, weer eens een leuke Frrrriese ffffilm brrrr koud. :biggrin:

Hij is mooi he? :biggrin:

Deze week zou ook, er komt een vrouw bij de dokter in de videotheek moeten komen..

Dus dat wordt de volgende.

freggel1;208769 zei:

Had de film er al en poosje liggen, maar nu pas aan toe gekomen hem te bekijken.
Druk druk! Heb m'n vriendinnetje uit Tilburg weer terug. :biggrin:

freggel1;208769 zei:
Hij is mooi he?

Ja mooie film...
Vooral dat laatste stukje waar hij van de Telegraaf aan kees vraagt wat er door zijn lichaam gaat. hahahaha
O Ja en dat z'n vriendin met een hele pan snert op het ijs flikkert. :biggrin:

Big-Henk;208775 zei:
Had de film er al en poosje liggen, maar nu pas aan toe gekomen hem te bekijken.
Druk druk! Heb m'n vriendinnetje uit Tilburg weer terug. :biggrin:

Ohhh, die van gelukkig hebben we de foto's nog :biggrin::biggrin::biggrin:

Geniet ervan man, hoop wel voor je dat ze geen last meer heeft van d'r ex.

Nummer10;208783 zei:
Ohhh, die van gelukkig hebben we de foto's nog.
Ja en ik heb gelukkig nog veel meer nog mooiere (persoonlijk voor mij) foto's er van. :biggrin:
Die ex is aardig uit het veld, mag alleen de kids halen om de week.
Dus hopelijk vrij spel... Maar je weet het tegenwoordig nooit he? :biggrin:

Wat heeft dit met een film te maken zullen er sommige denken haha
Nou wie weet word het ooit verfilmd, in Friesland hebben ze de eerst al uitgebracht :sex: :biggrin:

freggel1;208769 zei:
Deze week zou ook, er komt een vrouw bij de dokter in de videotheek moeten komen..

Dus dat wordt de volgende.

Volgens Bol.com verschijnt die pas op 27 April dus nog 2 weekjes wachten.

Of ligt die eerder in videotheek dan in de winkel, waar vind je dit soort info eigenlijk.

jack;208790 zei:
Of ligt die eerder in videotheek dan in de winkel, waar vind je dit soort info eigenlijk.

Jack ik kijk voor die info altijd op moviemeter.nl

Daar staat dat film 20 april in de videotheek komt.

klik.

Ok laten we het hopen kan ik iemand deze week nog blij maken, die zit er al heel lang om te vragen.

Zag trouwens dat Clash of the Titans er ook op staat, even kijken of het een goede cam is of niet, maar Dvdernie heeft vaak perfecte kwaliteit voor een cam.

jack;208793 zei:
Zag trouwens dat Clash of the Titans er ook op staat, even kijken of het een goede cam is of niet, maar Dvdernie heeft vaak perfecte kwaliteit voor een cam.

Daar gaan we eens even naar kijken wat het is.

Jack, hier is hij binnen, en ziet er goed uit van kwaliteit.

Dit wordt er eentje voor komend weekend. ;)

Ik heb net even op pc gekeken, lijkt me redelijk kwaliteit, maar wel iets aan de donkere kant geloof ik.

Komt een Vrouw bij de Dokter op DVD9 en DVD5 Bron: Retail, staan net aangemeld op FTD
FTD nummer: 1252112 voor de DVD9 versie en FTD nummer: 1252115 voor de DVD5 versie. Is een versie van Just4fun team.

Mooi niet dus, zijn alle twee alweer naar de prullenmand verwezen, met de melding dat het een week is uitgesteld. :(

Ik heb hem wel. Zoek ff met binsearch van naar komt een vrouw bij de dokter en neem de van versie dreamteam. 18 uur oud.

Suc6

Heb vorige week de (nieuwe remake) Miami Vice film op tv gezien.
Die vond ik knap waardeloos, zoals bij de meeste remakes.

De oorspronkelijke film en TV-serie waren veel beter.
In regie, camerawerk, sfeer, maar ook alles.
Die film was ook op de Duitse tv te zien, en nu wordt al een tijdje de serie heruitgezonden.
Op vrijdagavonds elk 2 delen op Duitsland-2 (ZDF).
Het was toch een uitstekende serie als je hem weer ziet.

Voor de rest ben ik niet veel interessant spul tegen gekomen.

Grtz.

Ik heb ironman 2 gedownloaded weliswaar een cammetje met NL ondetiteling maar goed te kijken

WAT EEN K film zeg. een hoop ge-OH en af en toe een aktie met botox rourke

Heb van de week de film De Punt gezien, over de treinkaping van Mei 1977 in Ide de Punt.
Met daarin de enige Nederlandse terroriste waar de verfilming over ging.
Goeie film en ook heel goed gemaakt, wel werd er weer een beetje macho gedaan over het leger.
Verder een mooie niet te lange film om te kijken.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan