Vraag Welke kleuren laserprinter hebben jullie? Ik zoek een goede (niet van Google)

Wat ook meespeelt is dat de gerenommeerde merken regelmatig een automatische update sturen niet omdat de printer dat nodig heeft maar meer om illegale cartridges uit te schakelen, slim en doeltreffend. Hoe ze dat doen??

Mijn samsung heeft ditceen paar keer mergemaakt. Totdat ik een vinkje vond om automatisch updates uit te zetten.
Of de nieuwe modellen dat nog steeds zo doen??
 
Laatst bewerkt:
De nieuwe modellen doen dat nog steeds. ;)
 
Heb je ook al eens geklaagd over het feit dat je steeds inkt storing krijgt bij 123?
maar als je dat niet gedaan hebt zou ik dat zeker eens doen.
en dan krijg je een nieuwe printer?
heb de rommel op de papier transport band die krijg ik naar mijn id niet anders schoon als hele printer uit elkaar.
denk dat je tegenwoordig beter kunt kijken wat het kost in 2 jaar met originele patronen
aangezien de garantie normaal gesproken 2 jaar is zou ik met wat ik nu weet ding na 2 jaar afschrijven
werkt het nog even met imitatie heb je geluk
 
heb de rommel op de papier transport band die krijg ik naar mijn id niet anders schoon als hele printer uit elkaar.
Ja als dat soort dingen gebeurt is het natuurlijk een ander verhaal. Het is inderdaad ook mogelijk om de eerste twee jaar originele toner te gebruiken en daarna imitatie. Maar zoals gezegd, dan pas ik het vergelijk gewoon aan met originele toner tussen de printers en dan heb je alsnog een goed prijsvergelijk.
 
Wat ook meespeelt is dat de gerenommeerde merken regelmatig een automatische update sturen niet omdat de printer dat nodig heeft maar meer om illegale cartridges uit te schakelen, slim en doeltreffend. Hoe ze dat doen??

Mijn samsung heeft ditceen paar keer mergemaakt. Totdat ik een vinkje vond om automatisch updates uit te zetten.
Of de nieuwe modellen dat nog steeds zo doen??
Dat is toch schandalig dat dat gebeurt?

Als jij een auto koopt maak je toch ook zelf uit met welke merk brandstof je dat dingt vult of moet je voor een Renault altijd bij Elf (of wat dat voor sticker die je op elke Renault vindt) tanken?
 
Als jij een auto koopt maak je toch ook zelf uit met welke merk brandstof je dat dingt vult
Er was een merk die ging experimenteren met stoel verwarming.
Punt is alleen accepteren we dit soort gein met elkaar?
Heb zelf gelukkig 2 printers staan op dit moment dus print alleen de "klad" met de beroerde patronen
 
dat de gerenommeerde merken regelmatig een automatische update sturen
Updates kan je als het goed is bij elk merk uitschakelen. En anders niet aan een netwerk hangen, dan weet je zeker dat er geen updates binnen komen.
 
En anders niet aan een netwerk hangen
Dat is voor mijn doel niet geschikt. Ik wil 'm juist wel aan het netwerk hangen en wel per LAN.
Ben nog even aan het twijfelen of het dit gaat worden of iets anders.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan