theo 50, je trapt inderdaad wel een beetje een open deur in.
Maar je bent wel eerlijk denk ik, ook ik heb een Xtreme en een Humax (is wel bekend denk ik) en zoals velen weten ben ik zeer ontevreden over de importeur (zakken vuller)
Er zijn best wel positieve dingen te vertellen over de Xtreme, zoals inderdaad de usals, deze werken bij mij gewoon perfect.
Ook Amos en Panamsat heb ik hier gewoon probleemloos.
Ik vind enkel dat je niemand een Xtreme mag aanraden omdat:
1. de garantie service ronduit slecht is, bij problemen geeft men de schuld aan het patchen.
2. Er vele Xtreme decoders zijn die na enige maanden niet meer werken met pentacrypt 1.09 en dus over moeten gaan op tetra, en dat heeft dezelfde beperkingen als Humax.
3. De service en updates vanuit de fabriek zijn stopgezet, dus mogen we niet verwachten dat er ooit een oplossing komt voor de vele bugs die er nu nog in de FW zitten.
De Xtreme is tegenwoordig niet duur en als je geluk hebt, en hij blijft werken met Pentacrypt 1.09, heb je een leuk speeltje, maar als je pech hebt..
Mocht iemand dan toch de Xtreme willen kopen, doe dat dan bij een dealer die geen zaken doet met Algevex, en maak duidelijke afspraken over garantie indien pentacrypt niet meer functioneert.
Fenzo.