Welke ontvanger is het fijnste

Fijn dat je zo blij bent met je oldtimer!
mvg Theo50

Lekker makkelijk zo een humax met het uitrichten van een diseq motor(mijn niet heus).Gewoon een drama vergeleken met topfield.

De beste decoder is vaak de decoder die je zelf in je bezit hebt.
Maar de Humax is (een leuke deco) echter achterhaald de mogelijkheden van de nieuwe generatie is vele maal verbeterd en op het gebied van beeldkwaliteit zeker.
Ik heb zelf een Humax in mijn bezit maar als ik iets nieuws mocht kopen zou dat zeker geen Humax meer zijn.
Wat je wel moet kopen is geheel afhankelijk van je eisen, wel of geen HD, wel of geen ingebouwde cam met mogelijkheden enz??.
Ik zou je aanraden om allereerst je absolute eisen op papier te zetten en vervolgens zo veel mogelijk leverancier lastig te vallen met vragen.

Veel succes en de beste deco is die waar je, je prettig bij voelt.

Suc6 en tot sinas

Gewoon een goedkope FTA-ontvanger aanschaffen, straks is toch alles zwart...... of ben ik nu te pessimistisch.

Ik heb zelf trouwens de Humax irci 5400, en de Samsung 9500.
De Humax blijft nr.1 zonder dure modules.

B17

ik denk dat we merdere keer een antwoord gegeven
op de zelf de vraag

roufa!

Ik heb zelf zowel een Humax als een Samsung gehad (dan wel de 5300 en 9000 resp.) en de Humax vind ik toch eenstuk beter dan de Samsung in gebruik.

Al is de beeldkwaliteit van de Samsung weer beter dan de Humax. Maar beiden zijn geen toppers...

Is bijvoorbeeld een Philips 6073 nu echt uit den boze???

Gepatcht met Zibi_8_Plus lijkt mij dat ook nog wel een redelijk stabile machine.

Welke ontvanger is het fijnste?

Ik zweer nog steeds ondanks alle nieuwe decoders die ik gehad heb of nog in mijn bezit heb, nog steeds bij de "Dbox2 linux" dit is nog steeds de beste decoder.
Ook de Dream heb ik in mijn bezit maar de Dbox2 is gewoon de meest stabiele Linux deco.

De ultieme ontvanger:

20 cm onder de navel van mijn vrouw zit een super-de-luxe ontvanger!

Groet, M

Kan die super-de-luxe ontvanger ook een motor aansturen of is het bij deze ontvanger nou net andersom.......

Zal wel fijn zijn voor je vrouw dan.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan