Welke voornaam schuilt er achter een nickname?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
684
Punten
113
Leeftijd
59
Nee die van mij verraad ik nu niet voor de meelezers, maar we gaan het eens anders doen! 

Je geeft een voornaam, en degene waar die voornaam van is die reageert terug door een andere "nickname" (verborgen )  te nemen en daar een voornaam aan te plakken, en zo verder....

We starten met Herman ... De muziekman....

1 simpel voorbeeldje voor degene die dit niet snappen! 

Hier op het forum ziet een Griek, wat danst die? De Sirtaki! En hoe heet hij????????? 

klik. ;)

Tja, dat zal ik dan wel zijn :klappen:
Gelijk door met.....Georges, een groot liefhebber van science fiction, of wellicht is hij "Reloaded" of "gerevolutioneerd"?

Ok richard--- het is een dier  die verboden is in het circus

Grapjas, ik ben een Freggel....

Zwijg dan maar over de mijne....

Freggel1 kijk eens naar je avatar iede wiede wietske  vertrek maar met je fietske

Kan wel hoor, linkje naar nl.tinypic.com zetten. ;)

Dit topic spreekt mij wel aan, omdat ik al enige tijd met de gedachte speel, eenzelfde soort topic te starten, maar met iets andere invalshoek.
Dit topic is hoofdzakelijk interessant voor klein groepje leden, dat elkaar iets beter kent.

Mijn onderwerp zou zijn: Hoe komt iemand aan zijn nick?

Ik zal verder nog geen commentaar geven, want als de moderatoren vinden, dat het "off topic" is, start ik wel ander... gr.George

Volgende Nick name dan
Het is een oud wijf en heeft een letter minder dan de liefhebber van science fiction

@bt ik bedoel rechtstreeks een foto in dit kader en niet via een link

Ik weet, wie zich nu aangesproken voelt....  :o
Maar uit goede bron heb ik vernomen, dat zijn echtgenote niet klaagt, over de capaciteiten van dit ouwe wijf... gr. George

Als echtparen echt paren hebben echtgenoten echt genoten.

@Marrie,

Ergens in een grijs verleden is dit topic wel gedaan.

@bt ik bedoel rechtstreeks een foto in dit kader en niet via een link
Die komt dan ook in dit kader zichtbaar te staan, dus niet als link.
Foto uploads toestaan op de Duck server zou teveel capaciteit gaan kosten. Maar een link is het prima te doen.

Voorbeeldje:
nq1bno.gif

@Nummer10: dat is vast lang geleden. Ik heb die thread niet meegekregen.

Bij jouw nick zou ik de vraag stellen, op welke Nr.10 van 010 heeft die van jou betrekking?
Ik heb jarenlang op dubbel-B de kunsten van no11 gevolgd, maar de andere rugnummers zitten niet meer in mijn "bestand".... ??? gr. George

@marie, ik moest ff zoeken, maar hier staat de bewuste topic waar Nummer10 het over heeft.
12 jaar geleden........
http://www.duckfiles.org/forum/index.php?topic=17439.0

Goed gezocht Hangslot, maar dit was een topic wat ging over hoe men aan een Nickname gekomen is. ;) 

Nu gaat het er over welke naam er achter een nickname schuilt, voornaam dus.

Mijn idee was om daar meteen een leuk filmpje of iets anders er aan toe te voegen.

Dus opnieuw een voorbeeld: Dick :biggrin:

@Hangslot: bedankt. Je moet wel flink doorgezocht hebben....
Ik zal het eens met belangstelling lezen. Vr.gr. George

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan