Ik heb de lite versie draaiend in een CI (Freecam2 0.16) met dus een 16F628 en een 24C16.
Maar ik wil meer en ga uiteindelijk voor de "grotere" versie
.
De 24C64 had ik al een paar dagen in bestelling: die liepen opeens heel hard bij de plaatselijke elektronica-zaak (ze hebben meteen maar een extra voorraadje van die IC-tjes aangelegd
)
Vandaag eindelijk mijn 24C64 binnen gehad (merk: Atmel): ff proggen en verder draaien maar ..... dacht ik.
MET GEEN MOGELIJKHEID dus die 24C64 te proggen met de JDM en ICprog of welke andere eerdergenoemde soft dan ook (ook niet met pootje 7 buiten de socket, zoals dat wel gaat met de 24C16).
Ook met Eeprom op de kaart en met loader through PIC programming gaat niet: geen card reset mogelijk.
Heb nu gelezen dat met name die Atmel 24Cxx's nogal lastig (of helemaal niet) te programmeren zijn met de JDM.
Heeft iemand daar toch een oplossing voor? Ander merk Eeprom?
Er draaien immers al heel wat van die dingen: waarom bij mij niet SNIK!?
@See4
Die 16F628 lukte bij mij eerst ook niet: steeds fouten op andere plaatsen. Ik heb nu de options in ICprog ingesteld met "verify during programming" (delay: 20). Het gaat nu steeds goed met programmeren, en ik heb geen fouten meer gehad.