K
Kninjeba
Sat4ever,
Heb je dat ding nou aan de praat of niet ?
Heb je dat ding nou aan de praat of niet ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Originally posted by sat4ever
Nee, eerst geformateerd en toen nieuwe partities gemaakt.
Toen heb ik hem over gehangen in een andere computer,
Greez sat4ever
Originally posted by sat4ever
Ik dacht het wellllll
Greez sat4ever
Originally posted by Black Tiger
Ik hoop erna, want ervoor heeft geen zin.
Hmmz... waar heb je deze informatie vandaan?Dat klopt, maar als je een volle schijf met fdisk gaat bewerken, gaat hij hem eerst formateren
Originally posted by Kninjeba
BIG_G
Er staat duidelijk NA fdisk (partitioneren) ALTIJD formatteren.
Hoe komt het dan dat door Fdisk de informatie wegvalt. En als dat zo is, waarom moet je dan formateren? Want als je formateert, maak je de schijf ook leeg...Bij een FDISK wordt alle informatie op de HDD "verwijderd" vooraf formatteren heeft dus geen zin/nut.
Waarom kan je dan VOORAF niet formateren? leeg is toch leeg?Na FDISK (partities aanmaken) wel formateren omdat anders het te installeren OS de partitie niet herkend.
Overigens herkent bv W98 wel de partitie en zal dan aangeven dat hij niet geformat is.
W98 zal dan formatten.
Originally posted by Black Tiger
Voor zover mij bekend gaat ie niks formatteren en haalt ie gewoon de partitie weg, dat duurt nog geen seconde, in die tijd valt er niets te formatteren, zelfs niet met snelformat.
Daarna zeg je dat een partitie geformatteert moet zijn omdat anders geen enkele pc hem herkent, maar je bedoelt dat anders geen enkel operating system hem herkent, want de pc, althans de bios van de pc, moet de HD herkennen, of ie nu geformatteert is of niet.
Het activeren van de partitie klopt, er van uitgaande dat je er een primary partitie op hebt staan. Maar ik neem aan dat je dat bedoelde.
Maar dat van dat fdisk eerst een hd zou gaan formatteren dat lijkt me toch erg stug.