Oh nee bespaar je de moeite.
Je hebt dus een Audigy 2, dat is al een nieuwer type dan ik zelf heb, da's voor mij voldoende.
Maar vind het al fijn te weten dat hij nog onder Windows 7 kan draaien.
Ik heb overigens met upgrades bijna altijd gewacht tot het wat goedkoper werd, niet de nieuwste processor maar 1 of 2 daaronder, kon je toch al weer snel een jaar of 3 mee toe. Moederbord kun je goed nemen, tja SSD is een keuze.
Mij boeit het totaal niet of het opstarten wat langer duurt. Als dat de prijs met zowat de helft naar beneden drukt van een hard disk, dan neem ik dat op de koop toe.
Cloud ga ik absoluut ook niet gebruiken, ook om de reden die jij zegt. Heb er geen behoefte aan dat anderen toegang zouden kunnen hebben tot mijn documenten ook al zijn ze misschien niet zo interessant.
Er wordt teveel gespeeld op cloud en delen en "alles op alle apparten" en dat heeft zijn voordelen, maar men vergeet toch veelal mogelijkheden voor mensen die dat absoluut niet willen.
Ik heb dus ook mijn twijfels er aan of het wel beter wordt met windows 10. Wie weet. Sneller misschien ja. Beter?? Heb hier betaald voor officiele windows 7 versies en de oudste is nu net 2 jaar oud, dus die blijven voorlopig nog wel effe draaien.