- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 38
- Leeftijd
- 72
Na lang zoeken alle juiste drivers gevonden en geupdate , en wonder boven wonder mijn geluid is terug normaal , Ndas werkt ook (ff gegoogeld) de soft voor ndas is niet merkafhankelijk dus de oorspronkelijke maker geeft je de goeie
Ik heb wel nog niet alles uitgetest , maar het bijzonderste werkt zoder problemen , het is wel even aanpassen maar het geluid was voor mij het voornaamste
De installatie heeft ongeveer 4 uur geduurd , maar met opzoeken van alle benodigde drivers ben ik wel een 8 uur zoet geweest , omdat de maker van mijn laptop Dell (3jaar oud ) gewoon geen nieuwe drivers meer online zet van dit ding
Nu nog de geschikte driver vinden voor het touchpad , want ik bemerkte zoeven dat de scrollfuntie niet meer werkt
In ieder geval bedankt allemaal voor de medewerking
---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 12:22 uur ----------
Scrollfunctie ook weer OK
Ik heb wel nog niet alles uitgetest , maar het bijzonderste werkt zoder problemen , het is wel even aanpassen maar het geluid was voor mij het voornaamste
De installatie heeft ongeveer 4 uur geduurd , maar met opzoeken van alle benodigde drivers ben ik wel een 8 uur zoet geweest , omdat de maker van mijn laptop Dell (3jaar oud ) gewoon geen nieuwe drivers meer online zet van dit ding
Nu nog de geschikte driver vinden voor het touchpad , want ik bemerkte zoeven dat de scrollfuntie niet meer werkt
In ieder geval bedankt allemaal voor de medewerking
---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 12:22 uur ----------
Scrollfunctie ook weer OK