- Waarderingsscore
- 761
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 74
Ook dat is idd waar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ik neem aan dat er een verschil is tussen dezelfde groep en dezelfde fase. Die adapters hoeven namelijk niet op dezelfde groep te zitten om goed te werken.Maar zoals je zelf al zegt dat dat zo is dan gaan die extenders niet werken of je moet uitzoeken of ze op dezelfde groep zitten.
Voor zover ik me kan herinneren is dat inderdaad het enige verschil.Overigens: Zardos noemde de WPA4226T kit. Wat is het verschil met de WPA4220 kit (die ook met 3 units wordt aangeboden). Is dat alleen het stopcontact...
Misschien nog eens ten overvloede. Wil je 400 Mbps buiten op de wifi kunnen halen, moet je op je adapter buiten dus via de stroom ook 400 Mbps over houden en dat lijkt me niet het geval. De vraag is dus of het zin heeft.Dachten we klaar te zijn en een WPA4220 aan te schaffen, maar blijkt dat onze wifi snelheid toch richting de 400 Mbps kan (???)