..::Jacob::..
Sr. Member
Umcg fonteinstraat 9 ?
moet ik me 2 juni weer melden.
moet ik me 2 juni weer melden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Umcg fonteinstraat 9 ?
je krijgt zeker eerst die 2 daagse nucleaire scan en daarna uitslag bij de cardioloog
Nee is nagenoeg geen verschil tussen beide en idd de behandeling is het zelfde.Is er bij jou dan een verschil in behandeling?
Maar wat bedoel je precies met een endoscopie?
Klean-Prep ken ik niet, bij ons gebruiken ze ... ehmz... hoe heet die rotzooi nu ook alweer...ahja. Moviprep.
Juist, dat is dus net zo'n rotzooi als Moviprep als ik dat zo lees. Vraag eens of je geen Picoprep kunt krijgen, geheid dat je dat een stuk fijner gaat vinden.want je moet 2 liter van dat troep thuis opdrinken en in het ziekenhuis nog een keer 2 liter.
Dat kun je wel raden, het heet niet voor niks "nucleaire geneeskunde" en die mensen komen er vaker mee in aanraking dus alle voorzichtigheid in betracht nemen, gezond is het in elk geval niet.Dan vraag je je wel even af wat je daar doorslikt