x cam Twilight

A

aka

Heb vanmiddag een x cam gekocht. Ben er vanavond mee aan het stoeien geweest. Werkelijk perfect. Heb 13 oost open (sky) Mulitvision etc etc. heb mij org C+ abbootje in de cam.
Alleen Taq op 19 oost heb ik nog niet maar komt wel.

Dank aan Twilight onze superbuddy, hij was degene die mij op het juiste spoot zette.

Groet Aka

Is de cam al met een funkaart te proggen of moet je daar het nextwave boardje nog voor gebruiken.
Zo ja is dat een gewoon UCAS boardje of iets speciaals?

Maar zou het wel kunnen met kaartjes?

Anders wordt die x-cam wel erg duur als je er ook nog een nextwave bij moet hebben

Ik heb nog niets gevonden of het al kan via een fun.

Aan de prijs is het wel ja

Groet Aka

Ik vraag me af of het nextwave board gelijk is aan een UCAS board heb hier namelijk zo'n twin boardje liggen waarmee je de MM en Ucas kan proggen.
Als iemand hier antwoord op weet dan graag even respons scheelt toch weer in de aanschaf.

Alvast bedankt.

Ik ga ervan uit als je een x-cam koopt dat je de Programmer krijgt ????

Hoe moet je anders de firmware vervangen filetjes voor de fun 6 zijn er nog niet ????

Zie bij de banner hierboven niet staan dat die ze los tekoop heeft of een andere melding bij de x-cam ????

Of zie ik weer wat over het hoofd ????

Hoi muts bij de sponsor (bannertje links boven)
heb ik niet zien staan dat ze geleverd gaan worden met programmer.
De programmer staat onder Nextwave en kost 30 euro en dat is best pittig vind ik.

Dan zou een verwijzing er naar wel op zijn plaats staan ????

Want overal lees je dat het een super ci is maar bijna nergens hoe je de firm erin krijgt ????

Want de MM kon je toen ook met en/of zonder kopen ????

Kijk bij Slovak heb net ge-upt zit ook een hanout bij. Zelf nog een softcam zoeken

Succes Aka

Mogge,

Heb de mijne net in Groningen gekocht en er zat een progger bij.
Inderdaad ?119 is wel wat veel maar ja als deze het nu weer een jaar doet, hebben we weer verdient.

De Tit kaart die ik er bij genomen heb is dus eigenlijk overbodig, maar ja kon het niet laten.

Ook heb ik inderdaad de melding gekregen dat de x-cam binnekort via een fun te laden is, waarschijnlijk deze week is de soft te vinden.

Groet Ventura

Tit kaart is niet overbodig..., kun je gebruiken voor C*n*x...

Zover ik weet wordt dit namelijk nog niet door de softcam emulatie van de X Cam ondersteund...

gr,
Ducom

Originally posted by crazymotha
Ik vraag me af of het nextwave board gelijk is aan een UCAS board heb hier namelijk zo'n twin boardje liggen waarmee je de MM en Ucas kan proggen.
Als iemand hier antwoord op weet dan graag even respons scheelt toch weer in de aanschaf.

Alvast bedankt.

Misschien is dit het antwoord op jouw vraag...

hoi ducom volgens wat ik heb gelezen kan je dat boardje gebruiken om de xcam te updaten.
hij moet dan wel in ucas mode staan.
de loaderboards nextwave ----> ucas zijn ook geschikt.
ik heb hier 2 fun 6 in wacht nog even af voor de aankoop van de
loader.bij mij staat er de 1.30T op en er is nog geen nieuwe soft
die meer kan dan dat nu het geval is dus hier uitzonderlijk geen haast om dat ding aan te schaffen.

soft voor fun6 = hopelijk geen 1 april grap lol

greetz rizzla

Ik heb de x-cam bij s*tellietdiscount.com gezien. Voor 109 Eurotjes

Originally posted by Kwakkie
Duur winkeltje, bannertje boven heeft betere prijzen.

Bij die duurdere zit wel een programmer bij en bij het bannertje boven niet ?

Bismarck doet alleen een poging gratis reclame te maken voor z'n tokootje. Laat um maar een bannertje betalen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan