x cam Twilight

Originally posted by rizzla
hoi ducom volgens wat ik heb gelezen kan je dat boardje gebruiken om de xcam te updaten.
hij moet dan wel in ucas mode staan.
de loaderboards nextwave ----> ucas zijn ook geschikt.
ik heb hier 2 fun 6 in wacht nog even af voor de aankoop van de
loader.bij mij staat er de 1.30T op en er is nog geen nieuwe soft
die meer kan dan dat nu het geval is dus hier uitzonderlijk geen haast om dat ding aan te schaffen.

soft voor fun6 = hopelijk geen 1 april grap lol

greetz rizzla

Ha Rizzla,

Een Ucas progger is inderdaad te gebruiken om de X Cam te updaten.

De loader.files voor de FUN6 zijn in aantocht (kijk maar eens bij de tenenknipper...), geen 1 april grap dus... ;)

gr,
Ducom

Originally posted by muts
Bij die duurdere zit wel een programmer bij en bij het bannertje boven niet ?

Bij het bannertje (links)boven:

XCam 79,-
Nextwave 29,-
===========
Samen 108,-

Altijd nog een MacFlurry goedkoper... ;)

wat is het toch leuk om door het forum te lezen en een euro goed koper ja die zit

Originally posted by Ducom
Bij het bannertje (links)boven:

XCam 79,-
Nextwave 29,-
===========
Samen 108,-

Altijd nog een MacFlurry goedkoper... ;)

Maar bij het bannertje (links)boven kunnen ze het niet leveren ????

Ik heb twee weken geleden daar een x-cam besteld maar er nooit weer wat van gehoord ?????

EN de Nextwave zijn voor 19 ? tekoop

Dan mag je wel goedkoop zijn maar als je niet kunt leveren dan ben je zeker goed bezig !!!!

Klopt ik wacht ook al bijna 2 weken en nog steeds geen x-cam in huis.
Zou netjes zijn als ze even een mailtje stuurden.

ik heb bijna twee week terug 119 euro incl nextwave betaald. Die aanbieding gaat denk ik niet meer op.

Aka

Helemaal gelijk in Muts..., ik zit zelf ook al zo'n 2 weken te wachten... :mad:
Na telefonisch contact afgelopen week is mij verteld dat de cammen vrijdag binnen zouden komen, en verstuurd zouden worden..., ik heb zaterdag wel een pakketje van de TPG gekregen maar die kwam niet uit Capelle a/d IJssel...
Het is inderdaad slordig dat ze hun klanten niet even informeren over dergelijke vertragingen van een levering. :(

Zeg eens Aka, in jouw post van 25-03-04 zeg jij je org. C+ kaart in de XCam te hebben.
We zitten nu 4 dagen in april..., heb je ook de keyupdate van mei binnen met deze cam?

gr,
Ducom

Maar die cardwriter probeert nu ook wel een graantje extra mee tepikken 20 duurder is x-cam daar nu ??

hij blijfvt de goedkoopste winkel het is een redelijk prijs baner boven is vertrowelijk koop daar meteen geen twijfel goede service en garantie ;)

grtz roufa!

;)

jaja

X CAM - EUR 99,00 plus een UCAS programmer - EUR 29,00 = EUR 128,00

Koopje ;)

vergelijken blijvt goedkoper dan de dragon cam!!
grtz roufa!

je schreef:

Zeg eens Aka, in jouw post van 25-03-04 zeg jij je org. C+ kaart in de XCam te hebben.
We zitten nu 4 dagen in april..., heb je ook de keyupdate van mei binnen met deze cam?

Ja hoor op 1 april (en dat is geen grap keyupdate naar 31 mei

Groet Aka

Thanx Aka, dat zijn goede berichten... ;)

Nog steeds niets binnen of gehoord van Cardwriter... :mad:, vind het echt een slechte zaak dat zij hun klanten niet op de hoogte houden over de gang van zaken..., vandaag maar eens een mailtje gestuurd.

Inmiddels is de XCam bij hen opeens twintig euro in prijs gestegen..., ik heb de mijne proforma besteld voor 79,- en ook betaald..., ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen...

gr,
Ducom

Xcams zijn vandaag binnen gekomen en worden vadaag verzonden.

Ja leuk..., maar ik had er ook een tita bij besteld, en die schijnen nu weer op te zijn...

Gaat lekker zo... :mad:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan