Pascal, je hebt alleen de volgorde verkeerd staan.
Je moet -eerst- kopieeren naar de /windows/system32 folder en daarna die file aldaar alleen lezen maken.
Indien je de file in de /repair folder namelijk alleen lezen maakt heeft dat totaal geen enkele zin.
Hij word namelijk niet uit de repair folder steeds verwijdert maar uit de system32 folder.
Dus eigenlijk moet je volgorde zijn 1, 3, 2.
Ohja, even een tip. Ook ad-aware blijkt deze autoexec.nt te verwijderen.
Mijn buurman is daar toevallig achter gekomen. Was hem kwijt, heeft hem teruggeplaatst. Laat adaware draaien en alles repareren, hups weer kwijt.
Nogmaals proberen, zelfde euvel.
Dus adaware maakt zich hier ook schuldig aan onheus gedrag.
@Ducom: Ik kon de picture niet lezen, maar de oplossing van het probleem met de autoexec.nt heb ik hier ook al 2x gegeven. Dus volgende keer misschien even zoeken, heb je ook al vaak snel een oplossing.
@Mas3: De fixboot heb ik dacht ik in de andere thread hier genoemd betreffende het restoren van XP.
Inderdaad handig voor het ntldr probleem, helaas heeft het bij die vriend van me niet geholpen maar die had dan ook weer een ander probleem.
Beide oplossingen, zowel die van de fixboot (er overigens ook nog een fixdisk of zoiets die de partitie fixed) alsook die van de autoexec.nt zijn handig om te onthouden.