Xsarius sniper, premium tv is weg

holly

New Member
Lid sinds
13 mrt 2024
Berichten
4
Waarderingsscore
3
Punten
3
Locatie
Leeuwarden
Goedeavond,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een xsarius sniper kastje en aangezien deze niet goed werkte heb ik deze naar fabrieksinstellingen gezet. Na het opnieuw opstarten is de binnenkant van het beginscherm leeg, en dus ook premium tv.
Ik heb dit nog nooit met een kastje gehad, aangezien premium tv vanuit de fabriek op de kastjes staat. Iemand enig idee hoe dit kan, en wat ik nu kan doen?
 
Goedenavond Holly en welkom op Satellite Fun.

Ik ben zelf niet bekend met dit kastje, maar het ziet er wel uit als een mooi dingetje. De Premium TV app staat er inderdaad af fabriek op.
We mogen je niet helpen met de instelling van IPTV want dat is illegaal, maar we mogen wel helpen om die Premium TV applicatie er weer op te krijgen.

Maar kreeg je na het instellen van de fabrieks instellingen geen vraag meer om applicaties te installeren via Google Play? Of krijg je ook geen installatie menu te zien?

Misschien dat @Tech iets weet, die heeft al heel veel kastjes van dichtbij gezien.
 
Helaas, ik heb totaal geen ervaring met die doosjes, ik heb alleen ervaring met e2 hardware.
 
Het klinkt als een kwestie van een image vanaf de website van de fabrikant downloaden deze box er mee flashen.
 
Dat idee had ik ook, maar als het er af fabriek in zit zou het feitelijk in de firmware gebakken moeten zitten.
Anders even de verkoper bellen die moet dat wel weten.
 
Of misschien software update proberen als dat mogelijk is.
 
Xsarius komt van Astrasat vandaan, die staan niet direct echt bekend om hun vlotte service maar je zou een poging kunnen wagen.
 
Is mij niet helemaal duidelijk of heel de app weg is, anders:
  1. Start je Xsarius STB op en open de IPTV app: Premium TV
  2. Ga naar “Menu” en selecteer Portals
  3. Onderin kun je je Mac adres vinden - deze geef je door aan je provider.
  4. Selecteer vervolgens een portal en druk dan op het groene knopje op je afstandsbediening.
  5. Vul je verkregen “Portal URL” (help?) in. > Exit and Save
  6. Herstart je Xsarius Box en begin met kijken!

Mocht je geen kanalen zien herstart dan je Box en router.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan