xxx kanalen diverse images

heb deze move ook al uitgevoerd.

Het is allemaal erg weird

Als dat niet helpt wil ik je mijn keybundle wel sturen, want hier werken alle genoemde pakketten perfect.
Wel voor zaterdag want ik ben zaterdag effe weg tot zondagmiddag.:)

en de paprika chips liggen weer klaar thanks deze bestanden functioneren eindelijk , de vraag hoe en waarom ????is niet relevant

Allen bedankt voor het meedenken , was al een beetje bang dat ik achter zou raken op het hobby-en. ;-)

the matrix;193616 zei:
en de paprika chips liggen weer klaar thanks deze bestanden functioneren eindelijk , de vraag hoe en waarom ????is niet relevant

Allen bedankt voor het meedenken , was al een beetje bang dat ik achter zou raken op het hobby-en. ;-)

Let op dat je de cw file eruit laat die zorgt ervoor dat ze zwart blijven.

cheers Johnsat

Typo found.;) Gewoon constantcw dus zonder puntje, de cw is geen extensie.

Er staan bij mij twee bestandjes in de var. 1 bestand met constant.cw (geen extensie natuurlijk) en 1 constantcw bestand.
Maar je hebt gelijk BT :)

Grt. Parabolica.

Hmmz... vreemd. Want als je er ook een constant.cw bij hebt staan dan is het toch wel een extensie? Zo gauw je een . (punt) in de bestandsnaam gebruikt is er sprake van een extensie.
Nu begin ik zelf te twijfelen welke versie de juiste is.:)
Alleen heb ik er dus geen met extensie, dus ik heb geen met een punt in de bestandsnaam.

Je kan ze allebei verwijderen maar normaal ziet de CCcam alleen de constant.cw file.

Uit de CCcam.cfg file: #STATIC CW FILE : /var/keys/constant.cw

Welke andere softcam kijkt naar de constantcw file dat weet ik even niet.

Grt. Parabolica

Ah dus heb ik helemaal geen gelijk maar zit ik er gewoon naast.:biggrin:

Jij was degene die gelijk had. Inderdaad moet het constant.cw zijn, je zat helemaal juist Parabolica.
Ik was zo stom om alleen maar in mijn dreambox te kijken i.p.v. ook te controleren wat er in de cccam config file stond.
Een of andere key verspreider heeft dus een foutje gemaakt waardoor ik een constantcw kreeg i.p.v. een constant.cw.

Dus toch fijn dat je er ook even op in ging, nu staat ie tenminste weer goed alhier.;)
Niet dat ik er last van had, maarja, je weet maar nooit wat je kunt missen in de toekomst als dat bestand niet de juiste benaming heeft.

Wat ik allemaal al niet van jou gelezen en geleerd heb, dan valt dit in het niet :)

Grt. Parabolica.

Bedankt voor het compliment! Maar wel voorzichtig hoor want ik vertel ook een hoop ongein.:biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan