Ik weet even niet of dit hier thuis hoort, maar vandaag even contact gehad met Ziggo, en ik ben goed geholpen, althans mijn bejaarde buurvrouw.
Ik weet niet of ze alles gaat gebruiken van wat ze as maandag of wellicht een dag later ontvangt via postnl.
Ze was eerst naar onze andere buurman geweest, want ze had geen beeld via haar Humax decoder, maar die zei haar al meteen ga even naar Corné want die heeft er net iets meer verstand van dan ik.
Ze kwam dus net onder etenstijd even langs, en legde haar probleem uit, ik zei dat ik eerst mijn bord leeg eet, en dan nieuws kijk, en dan wip ik even binnen.
Zo gezegd zo gedaan, ik denk het ligt aan de analoge afschakeling. Maar daar aangekomen deed nl 1/2/3 het, maar voor de rest via de Humax, helemaal niks.
Al vrij snel gezien dat er achter de decoder een scartkabel los zat, die er goed in gedaan en ja hoor beeld!
Maar dit is al meer gebeurt, dus ik dacht we gaan eens een HDMI kabel pakken en die aansluiten, maar de decoder heeft geen HDMI aansluiting, dus dat moet een oudje zijn.
Gevraagd wat haar abonnement is, en daarna als eerste de geplande monteur geannuleerd, en opnieuw het servicenummer [1200] gebeld, en heel het verhaal uitgelegd, en tja, mevrouw had een oud abonnement, en dit werd meteen aangepast naar een ander 3-1 pakket €10,- goedkoper dan wat ze nu betaald.
Het gevolg was dat er een andere decoder opgestuurd wordt, de Horizon, de Next ging niet bij dit abbo, nog wat andere vragen gesteld, of dit dan een nieuw pakket is, maar dat was niet, maar wel korting gevraagd, 1 jaar Ziggo on demand, 40 extra zenders, nieuwe HDMI-kabels, en nieuwe utp.
De buurvrouw blij, en nou wachten op de Horizon, en aansluiten.
Ik weet niet of ze alles gaat gebruiken van wat ze as maandag of wellicht een dag later ontvangt via postnl.
Ze was eerst naar onze andere buurman geweest, want ze had geen beeld via haar Humax decoder, maar die zei haar al meteen ga even naar Corné want die heeft er net iets meer verstand van dan ik.
Ze kwam dus net onder etenstijd even langs, en legde haar probleem uit, ik zei dat ik eerst mijn bord leeg eet, en dan nieuws kijk, en dan wip ik even binnen.
Zo gezegd zo gedaan, ik denk het ligt aan de analoge afschakeling. Maar daar aangekomen deed nl 1/2/3 het, maar voor de rest via de Humax, helemaal niks.
Al vrij snel gezien dat er achter de decoder een scartkabel los zat, die er goed in gedaan en ja hoor beeld!
Maar dit is al meer gebeurt, dus ik dacht we gaan eens een HDMI kabel pakken en die aansluiten, maar de decoder heeft geen HDMI aansluiting, dus dat moet een oudje zijn.
Gevraagd wat haar abonnement is, en daarna als eerste de geplande monteur geannuleerd, en opnieuw het servicenummer [1200] gebeld, en heel het verhaal uitgelegd, en tja, mevrouw had een oud abonnement, en dit werd meteen aangepast naar een ander 3-1 pakket €10,- goedkoper dan wat ze nu betaald.
Het gevolg was dat er een andere decoder opgestuurd wordt, de Horizon, de Next ging niet bij dit abbo, nog wat andere vragen gesteld, of dit dan een nieuw pakket is, maar dat was niet, maar wel korting gevraagd, 1 jaar Ziggo on demand, 40 extra zenders, nieuwe HDMI-kabels, en nieuwe utp.
De buurvrouw blij, en nou wachten op de Horizon, en aansluiten.
Laatst bewerkt door een moderator: