Stelletje gigantische fantasten!!!!!! Hier het echte verhaal:Inderdaad zijn ze gek op trollen, om kwart voor 6, toen ik net lag, klopten ze op mijn raam. Ik zei ze dat ik nog maar 4 uurtjes slaap voor de boeg had, en dat ze vriendelijk doch dringens op moesten zouten.
Ze zijn toen naar de auto van matrix gelopen, maar die zat helemaal opgevouwen klem tussen de achterbank, dus die kon ze ook niet helpen. In huis hoorden ze een enorm gezaag van BT (in het vervolg de afkorting van Black 'n Tecker...)
Zijn vervolgens in paniek het bospad opgerend en vonden daar Freggel op 500m van het huis van Boets, die door zijn kennelijke toestand in die 3/4 uren nog niet echt opgeschoten was.
Door zijn toestand kon hij helaas niets voor de nimfen betekenen en kwamen zij teleurgesteld bij mijn auto terug. Omdat ik ook niet de beroerste ben heb ik ze toen maar geholpen en om ongeveer kwart voor tien heb ik ze weggestuurd, omdat ik wilde ontbijten en behoefte aan een sigaret had (na een aantal shaggies...). Zij gingen direct naar de kerk om een dienst bij te wonen en denkelijk ook te biechten, want ze hadden heel wat zonden te vertellen.
Wel schijnen ze Satwatcher tegen te zijn gekomen die nog steeds op zoek was naar het adres van Boets...
Boets, DJ en natuurlijk Otje: Bedankt!!!