Zoek C+ Seca2 Kaarten voor Expiriment!!!!

T

twilight

Zijn er nog mensen met een verlopen C+ kaart op het bord?

Dus C+ kaarten die uitgezet of verlopen zijn, dit moet wel recentelijk gebeurt zijn, 1-1-2004 mag de uiterlijke datum zijn.

Ik heb namelijk iets ondekt, zodat ik de kaarten weer aan de gang krijg, maar ik weet niet of het met alle kaarten wil!

De Kaarten moeten via de post naar mij gestuurd worden, met een retour envelope deze moet voorzien zijn van het retouradres en voldoende postzegels, ook is het handig om je emailadres op de smardcard te zetten, zodat ik je kan informeren of het gelukt is!, (tip: Plak de Smartcard in een verjaardagskaart!)

Dit alles is GRATIS, In het kader van Educative Expirimenten!, Toppakket kaarten gaan voor, en ik doe er eerst 10, werkt het met alle kaarten dan volgt meer info.

Na het expiriment worden ALLE Kaarten 1 dag later TERUG gestuurd, OOK WANEER ZE WERKEN!!!

Alles graag met discreetie van beide kanten, en aanmelden ALLEEN VIA PM!

GR Fred.

@Fred

Kun jij aangeven wat het verschil van voor en na dec 2003 inhoud dan?????
Er moet dan toch wat veranderd zijn in die tussentijd.

Ja dat hou ik even voor me zelf als je het niet erg vindt, C+ kijkt hier ook mee...

Als het met alle kaarten werkt, doe ik hier mijn verslag.

GR Fred.

Originally posted by twilight
Ja dat hou ik even voor me zelf als je het niet erg vindt, C+ kijkt hier ook mee...

-Zit er dik in:):):):)

Als het met alle kaarten werkt, doe ik hier mijn verslag.

"alle" in zover na dec 2003, als ik het goed begrijp.

GR Fred.

Mocht je nog wat extra educatieve dingen vinden hoor ik het graag, heb hier nog een leuk expirimenteer kaartje liggen :biggrin:

als je het 'E' sleuteltje bedoeld, heb je pech.... dat heb ik al onderzocht

Mogen het ook SECA2 kaarten zijn van het Belgisch kabelpakket ?
Deze zijn uitgezet geweest door C+

Let me know,

Greetz Edwardo

Nee helaas kan ik in Twente geen data loggen van C+ belgie, Dus kan ook niet met deze kaarten aan het werk.

GR Fred.

No problem,

Als je test succes heeft wil ik wel helpen om alles hier eens uit te testen met de Belgische C+ kaarten.

Greetingz Edwardo

heb hier ook nog een s2-kaart liggen met datum 31-12, 0020
werkt niet meer. groeten donald

@ donald

Stuur de kaart maar op, meer info via de PM.

GR Fred.

hmmm dus aan een maagdelijke verlopen seca kaart hebbie niks aan?

@ pietpukje

Dit heb ik eerlijk gezegt ook nog niet geprobeerd, stuur de kaart maar op, en dan zien we wel of het lukt...

GR Fred.

Even de status tot nu toe!

1 kaart was verlopen op juli 2003, en 1 kaart op augustus 2003, Nou deze krijg ik niet meer aan de gang, omdat ik de log's uit die tijd niet meer heb! (veel weggegooit, en ik kan me nu wel voor de kop slaan!!!!)

Heb alleen nog werkende log's na 31-12-2003!, dus kan alleen vanaf die datum werken!

Ik heb ook nog 1 kaart gekregen die geldig was tot 31-3-2004, ik denk dat deze meneer het niet helemaal begrepen heeft, en denkt dat ik de PBM kan wijzigen, nou dit kan ik tot nu toe nog niet, Ik kan alleen VERLOPEN, of UITGEZETTE kaarten fixen!!!

Daarom nogmaals een oproep, heb je een verlopen kaart, die om wat voor reden dan ook niet meer werkt, en na 1-1-2004 is uitgezet, stuur deze op!

Het expiriment is nog maar net begonnen, en heb alweer veel geleerd!

GR Fred.

Originally posted by donald
heb hier ook nog een s2-kaart liggen met datum 31-12, 0020
werkt niet meer. groeten donald

Hoi Donald,

Je kaart is nooit geaktieveerd geweest, en heeft ook nooit de PPUA wissel gehad die C+ eind augustus heeft gedaan, dus je PPUA komt helaas niet meer voor, De einddatum van jou kaart is dan wel 31-12-2003, Maar de PPUA wordt al vanaf Augustus 2003 niet meer verzonden, helaas.!

Vandaar dat ik de verloop datum nu op 1-1-2004 heb gezet voor het expiriment.

Tot nu toe heb ik in de kennisenkring, 4 kaarten weer geaktiveerd van de 15, helaas allemaal gratis pakket!

Het zou een goede bevrediging zijn als er nu ook een toppakket kaart tussen zit!, die ik kan aktiveren....

GR Fred.

Twilight,met de kaart mag volledig geexpirimenteerd worden heb hem toch niet nodig( 1 teveel gekregen )dus gaat hij stuk jammer dan.
groeten donald

hoe kom je gratis aan c+ kaarten a70 euro..

pleur toch op met je expiriment, je weet gewoon dat die kaarten over een poosje veel geld waard zijn..

kruimeldief..

Zo,jij durft met je 1e post.Als je de thread goed door had gelezen (schijnt toch moeilijkte zijn) dan zou je gezien hebben dat ze weer teruggestuurd worden.
Ga je mond maar effe spoelen............

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan