Zoek C+ Seca2 Kaarten voor Expiriment!!!!

Ik lees veel.
Zou je ook eens moeten doen,dan zien ze je tenminste niet meteen als randdebiel,zoals jij nu door velen gezien wordt.(en terecht).
Verder reageer ik niet meer op zo'n onnozel als jij,anders gaat mijn gemiddelde te snel omhoog.

Trouwens,het is meer DAN 2 jaar.
Maar ja,zoals ik al zei,onnozel.

Originally posted by zzzzzzzzzzzzzz22
hoe kom je gratis aan c+ kaarten a70 euro..

pleur toch op met je expiriment, je weet gewoon dat die kaarten over een poosje veel geld waard zijn..

kruimeldief..

Bedankt voor de leuke beschuldiging, maar euh alle kaarten worden terug gestuurd naar de eigenaar, als je goed gelezen had had je dit kunnen weten...

GR Fred.

pleur toch op met je expiriment, je weet gewoon dat die kaarten over een poosje veel geld waard zijn..

kruimeldief..

Ik ken Twilight zelf goed. en Twilight is geen kruimeldief. En stuurt ze terug naar de persoon.

Spirit

De gene die twillight kennen, doen dit gewoon in goed vertrouwen en weten dat de kaart weer terugkomt.

@zzzzzzzzz
Als je het niet vertrouwd doe je het toch niet. Met dit soort kommentaar kom je nergens.

He @zzzzzzzzz als je het niet vertrouwd ga dan ergens anders spelen.

Ik ken Twilight als een zeer betrouwbaar figuur, niks mis mee.

Groet Aka

jij dan 29 post in meer als 2 jaar..
Lezen kan je ook niet schijnbaar. Alles ouder dan 1 september 2003 is gewist, dus dan zijn het 29 posts in een aantal maanden, en verder is betreffende bekend bij ons.

Altijd nog beter dan iemand die hier maar weer met een chello accountje onder een fake name komt binnenzetten omdat ie hier al eerder van het board af getrapt is en te laf is om effe zijn normale alias te noemen.

Inderdaad niet meer op reageren, als hij op deze manier doorgaat is zijn account snel genoeg weer geblokkeerd.
Dit soort aso's kunnen we missen als kiespijn.

En de TIJGER sprak: klasse kom niet aan Fred heb je een probleem.....

Nou alle kaarten die ik tot zaterdag ontvangen heb, zijn behandeld en ook weer op de post.

Op 1 na, Hiswap die krijgt nog een pm!

Vanwege de grote hoeveelheid vrije tijd dat het me gekost heeft, is het iets uitgelopen met het terug sturen van de kaarten, daarvoor mijn excuses!

Als er nog mensen kaarten willen sturen, let er wel op dat de verloop datum na 1-1-2004 is!!!

Kaarten die voor deze datum uitgezet zijn, of nooit geaktieveerd zijn geweest, Kan ik niet aktieveren! (nog niet..hehehe)

Het probleem zit hem gewoon in het opkrikken van de datum, door middel van de gelogde strings...,

Ik ben de logs van een paar maanden kwijt geraakt, en daarom kom ik vaak niet verder dan oktober 2003, en in dat geval begin ik er niet aan, en laat de smartcard zoals hij is.

Kaarten die nooit geaktiveerd zijn geweest, is weer een ander verhaal, Want hiervoor is nooit een string verstuurd, en hierdoor heb ik ook geen bruikbaar materiaal om mee te werken...

Tot zover,

GR Fred.

P.s laat even weten of de kaart weer ontvangen is....want ik ben geen oplichter..hehehe

twijfellaars,
kaart heb ik weer ontvangen, dus alles okee!

groeten
donald

Hier ook

Kaart net uit de brievenbus gehaald

kruimeldief..

bla bla beetje respect mag ook wel knul . Als hij zou jatten zou dat binnen een paar dagen bekend zijn geworden en duck zou hem er persoonlijk vanaf hebben gepleurd.

ik heb nog wel wat logjes zijn toen bezig geweest met een data base kijk maar of je er wat aan hebt
GEER
via pm

Posten doe ik zeker niet echt veel meer.
Gezeik genoeg gehad, maar ga nu niet Twilight lopen uitmaken
voor oplichter.
Wat hij doet doet ie voor de leuke hobbie en voor nix.
Met dit soort opmerkingen zorg je er voor dat een hobbie wordt verziekt, zoals in het verleden al door zo veel mensen is gedaan.

Maar ik vraag me af he... zou zzzzzzzzzzzzzz22
Ook zo'n hele dure Titanium kaart hebben liggen om de nu nog open Sky en C+ te kunnen kijken ?????

Tja het is maar wat je oplichten kan noemen......

IN ELK GEVAL TWILIGHT ZEKER NIET !

Greetz

Space

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan