Wordt hier niet het overtollige opgewekte zonne energie bedoeld.
Helaas. Deze regering wil dat wij overdag zoveel mogelijk onze eigen stroom gaan gebruiken en voor de avond en nacht gewoon de elektra-rekening aftikken.
Er gaan niet meer gecompenseerd worden voor de overtollige stroom en deze ben je dus gewoon kwijt...het buffertje van het teveel terugleveren verdwijnt dus.
Vergeet niet dat de overheid 100% belasting op stroom heft en zien zo langzamerhand dit potje opdrogen.
In de winter betekent dit dus dat wij gewoon weer als vanouds gaan betalen voor onze stroom, simpelweg omdat zonnepanelen te weinig opleveren.
Dat de regering bedenkt om eens te gaan bezuinigen op complete onzinprojecten, zoals de groenslinks/D66 klimaat-crap en iets met asielzoekers die de vergrijzing moeten gaan opvangen door deze als "arbeidsmigranten" in te gaan zetten, wat in de praktijk betekent dat dit beleid al jaren faalt en de werkende burger nog hogere belastingen moet gaan betalen om deze dure hobby's te bekostigen.
De milieubewuste kiezer schiet zichzelf in de voet doordat kiezers dom zijn. Socrates voorspelde 2500 jaar geleden al dat democratie niet werkt in een samenleving vol idioten.
Grrmbl...mopper mopper...
..laat mij het maar doen, een jaartje Dr.Z dictatuur zal nederland goed doen!
(ok, ik maak er ook een puinhoop van, maar heb de rest van mijn leven geen problemen meer met de elektra-rekening)