Zwart beeld deel 2

Originally posted by Black Tiger
Hahahaha.. LoL... ik kreeg net een pm van iemand, het is al weer na 2 dagen open, en als je hoort hoe... hahahahahaha, ik lig nog in een deuk op mijn knieen, stommer kan het niet. :biggrin:

Anyway, het zal dus weer sneller gaan als gedacht, maar gelukkig nog niet op alle standaard fun en goldkaarten zodat er tenminste toch nog wat te hobbyen overblijft.:)

TOTAAL anders dan anders :biggrin:

Hmmm wat misschien wel nieuws is,dat is dat er een xamuh pentaversie 1.11 is uitgebracht,met conax,voor de bul zenders op thor,maar er zit nog iets bij,namelijk herkenning voor de caid 1801 voor premiere.Dit is dus voor de magic module,maar zal niet voor niks zijn.

Ik ben hiermee ook ff aan 't stoeien geweest, maar ik kan er niet meer als 6 vinden die met de bul. key 20 draaien.
Hopen dat 't een begin is van iets nieuws.

Tja ik had het ook maar gehoord hoor, misschien zijn het er maar 6 inderdaad, heb me niet de moeite genomen om mijn schotel te draaien want mijn lnb hangt er los in, bevestigingsstuk is kapot en ben te lui geweest om het te plakken want een nieuwe is voor die schotel (Echostar 1.20 of 1.50 zelfs geloof ik) niet meer te krijgen ook niet bij Echostar zelf.

Daarnaast ken ik toch geen Bulgaars dus och... :biggrin:

:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
ik was in jouw geval ook te lui geweest denk ik.
Het zijn ook geen zenders waar ik naar zou kijken en luisteren:), maar 't is toch wel mooi dat er bewegende beelden op zijn ipv "Bulgaria by night" :biggrin::biggrin:

Ja dat klopt, maar ik heb dan ook het "voordeel" dat momenteel hier geen schotel op 1 west staat, die balken zie ik dan ook niet.:biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan