Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Het is gewoon een discussie en iedereen mag zijn mening verkondigen, verder zijn het gewoon feiten, je ziet het gebeuren dus niet iets wat "uitgekraamd" wordt. Daarnaast... je hoeft het toch niet te lezen? Of moeten we allemaal 1 en dezelfde mening hebben?maar wat er in deze thread wordt uitgekraamd spant wel de troon.
Klopt, maar het zou wel handig zijn als men dan weet -welk- van genoemde punten dan zo onzinnig zouden zijn? Dan is er namelijk iets te verdedigen. V.w.b. die oude verdragen en het treden met voeten daarvan, is gewoon terug te vinden in de geschiedenis.punt is dat als je het ergens niet mee eens bent een ander ALTIJD onzin uit kraamt in je eigen ogen
Exact! Op enkele andere forums heb ik zelf ook bepaalde onderwerpen (hoeven niet eens discussies te zijn) die ik niet eens lees.groot voordeel op een forum, het hoeft niet.
Dat is dus niet mogelijk. Het is namelijk bekend dat de raketten een tijd nodig hebben om die afstand af te leggen, Poetin heeft daarmee dus ook kans genoeg om ofwel als eerste te drukken, ofwel als de VS dat eerder doen, tijd genoeg om ook de knop in te drukken en daarmee de VS (en anderen) ook van de kaart te vegen.en voordat onze vriend op de knop kan gaan drukken zij er zorg voor dragen heel Rusland van de kaart geveegd gaat worden
Volgens mij kunnen beide partijen daar wat van, maar je kunt nooit alles uit de lucht schieten want ze hebben er zo enorm veel aan beide kanten.Zou het niet zo kunnen zijn dat die raketten gewoon uit de lucht geschoten kunnen worden?
Dat soort dingen maakt een mens menselijksorry dat ik door mijn blunder
Dat soort wapens zullen niet aan het openbare internet hangen, en fysieke toegang zal voor slechts een selectief groepje mogelijk zijn.Zouden de kernwapensystemen van Rusland niet al lang gehackt zijn? Misschien dat de luiken niet open willen bij de lancering, of dat die dingen de hele andere kant op vliegen.
heb je met een neerlandicus gesproken?Begrip hebben voor = goedkeuren.
Begrijpen = bevatten, snappen.
Nogmaals sorry dat ik door mijn blunder bij sommigen een verkeerde indruk hebt veroorzaakt v.w.b. sommige uitspraken mijnerzijds!