- Waarderingsscore
- 1.202
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Nee wel inkijk.had ze geen beertje?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Nee wel inkijk.had ze geen beertje?
Nee wel inkijk.
Jawel hoor, als je huisgenoten bent en zeker beiden gevaccineerd, dan mag je binnen 1,5 meter afstand komen en ook in die positie.Onder deze Corona omstandigheden kan deze positie echt niet meer.
Jawel hoor, als je huisgenoten bent en zeker beiden gevaccineerd
Dan voelt jouw jonge heer wel koud aan bij aankomst.Ik heb geen huisgenoten, ik app ze of ze ergens zin hebben.
@Nummer10, het is toch ergens logisch wanneer je net geboosterd bent en daarna positief test?
Dat dacht ik ook, maar het duurt een week voordat het goed en wel in het lichaam zit.
Wij zijn waarschijnlijk door familie die hier even was (alle regels in acht genomen) besmet.
@Nummer10, het is toch ergens logisch wanneer je net geboosterd bent en daarna positief test?
Dat dacht ik ook, maar het duurt een week voordat het goed en wel in het lichaam zit.
Wij zijn waarschijnlijk door familie die hier even was (alle regels in acht genomen) besmet.
laat me raden..ondertussen is een ver familielid gediagnosteerd met trombose, een paar dagen na de booster..
Blijkbaar zit er verschil in kwaliteit of zo..
wij hebben ff raar gekeken bij goede kennissen achter het huis met oliebollenDie man deed 4 stappen achteruit en hij wierp de injectiespuit in mijn bovenarm waarop ik riep "One Hunderd and Eighty"
en dus kans om direct in een bloedvat te prikken
Blijkbaar zit er verschil in kwaliteit of zo..