- Waarderingsscore
- 753
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 74
Hoera eindelijk de uitnodigings brief ontvangen , ik mag een afspraak maken. Stelletje mafkezen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ook een brief gehad maar hij zit er al een paar week in.Hoera eindelijk de uitnodigings brief ontvangen , ik mag een afspraak maken. Stelletje mafkezen.
Hoera eindelijk de uitnodigings brief ontvangen , ik mag een afspraak maken. Stelletje mafkezen.
Ook een brief gehad maar hij zit er al een paar week in.
heb ik weer...En @sat-ed, de postduiven hebben griep, dus daar wordt nu massaal soep van gemaakt.
volgens onze overheid en deskundigen nietZou je weerstand na een besmetting met Corona ook niet beter zijn?
pandemieAch we gaan nog een tijdje door vrees ik
was een half jaar is nu nog een jaar en gaat terug naar 180 dagen.. goh..
Oh weer iets nieuws wat ze bedacht hebben.volgens onze overheid en deskundigen niet
anders was het groene vinkje wel langer geldig
was een half jaar is nu nog een jaar en gaat terug naar 180 dagen.. goh..
Dat zou betekenen dat het dus terug gaat van 1 jaar naar 9 maanden.Binnen de EU krijgen vaccinatiebewijzen voor reizen vanaf 1 februari een geldigheidsduur van negen maanden. Het kabinet wil het binnenlandse beleid daarop afstemmen. De Tweede Kamer wordt 'op korte termijn' ingelicht, vertelt een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid aan NU.nl.
Ja dat klopt dat staat nog steeds bij rijksoverheid. Zoals gezegd is dat andere recent van nu.nl genomen. Rijksoverheid is niet zo snel met aanpassen van dingen lijkt het.het vorige citaat van mij stond net nog op rijksoverheid.nl
Mijn vriendin en dochter hebben het nu ook en beiden merken er niets van. Dochter heeft met de jaarwisseling corona opgelopen en had enkel een beetje hoofdpijn en nog een vage klacht.dat is dan boffen dat het niet veel voorstelde bij jou. Het kan alle kanten uit, van heel weinig tot heel erg, ......
Land | Wereldwijd |
Positief getest | 298,548,552 |
Aantal Doden | 5,484,574 |
Hersteld | 256,992,571 |
Actieve gevallen | 36,071,407 |
Kritische toestand | 91,733 |
weet je niet al doet je naam vermoeden dat je in de toekomst leestAl die tig miljoenen mensen die zonder vaccinatie zijn overleden DAARVAN was het merendeel nog aanwezig als het vaccin eerder uitontwikkeld was.